تقی آزاد ارمکی: دهه هشتادی‌ها آنارشیست نمی‌شوند

کد خبر: 1177928

تقی آزادارمکی، جامعه‌شناس، در گفت‌وگو با سایت «خبرسراسری» گفت: دهه هشتادی‌ها با جهان پیرامونی‌شان بیشتر از نسل‌های قبل از خود آگاه‌اند چون با تکنولوژی مدرن و فضای مجازی زیست می‌کنند.

تقی آزاد ارمکی: دهه هشتادی‌ها آنارشیست نمی‌شوند

به گزارش سایت فردا، به نقل از سایت خبرسراسری، تقی آزاد ارمکی، جامعه‌شناس به تحلیل رفتارشناسی نسل دهه هشتاد پرداخته است که بخش‌هایی از آن را در ادامه می‌خوانید:

 

*دهه هشتادی‌ها می‌دانند که چه می‌خواهند اتفاقا دهه هشتادی‌ها با جهان پیرامونی‌شان بیشتر از نسل‌های قبل از خود آگاه‌اند چون با تکنولوژی مدرن و فضای مجازی زیست می‌کنند و ساخت دهنده روابط فضا مجازی هستند و به وضعیت آگاه اند و می‌دانند که چه چیزی را با توجه به الزاماتشان مطالبه می کنند.

 

*آنها آنارشیست نمی‌شوند و افتاقا خیلی آدم های منعطف هستند و نسبت به موقعیت عمل می‌کنند. شعارهایشان نیز واقع‌گرایانه و منطقی است و فاشیسم و آنارشیسم از آنها در نمی‌آید

 

*کسانی‌که این جوانان را بی‌اخلاق، بی سواد، فاسد و... می‌نامند باید دست از این کار بردارند، این کار ناشایست است و می تواند این ها را به کنش رادیکال وادارد.باید با آن ها با اخلاق و رفتار نیکو صحبت کرد و این کار نیز باید از طریق روشنفکران و رهبران جامعه صورت بگیرد تا از این شرایط عبور کنیم و در شرایط مناسب تصمیم درست بگیریم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها