قالیباف: بیانات رهبر معظم انقلاب در این شرایط حساس بسیار روشنگرانه بود/ رهبر انقلاب مرزبندی بین مردم و آشوبگران را مشخص کردند

کد خبر: 1178066

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: فرمایشات روز گذشته رهبری هوشمندانه بود و ایشان یک بار دیگر مرزبندی بین مردم و آشوبگران را مشخص فرمودند.

قالیباف: بیانات رهبر معظم انقلاب در این شرایط حساس بسیار روشنگرانه بود/ رهبر انقلاب مرزبندی بین مردم و آشوبگران را مشخص کردند

محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۲ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در ابتدا خدمت رئیس جمهور و همراهان وی خیر مقدم عرض می‌کنم که امروز برای دفاع از وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجلس شورای اسلامی حضور یافتند.

وی بیان کرد: همچنین فرا رسیدن سالروز شهادت یازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت، امام حسن عسگری (ع) را تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم. همچنین پیشاپیش آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) به آحاد مسلمانان و شیعیان آن حضرت و عموم حقیقت طلبان و عدالت جویان در سراسر جهان تبریک می گویم.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری در مراسم پایان دوره دانشجویان دانشگاه افسری گفت: بیانات رهبر معظم انقلاب در این شرایط حساس بسیار روشنگرانه، حکیمانه، هوشمندانه و دقیق بود و ایشان یک بار دیگر مرزبندی میان مردم و آشوبگران را مشخص فرمودند.

قالیباف تاکید کرد: وظیفه همه ما مشخص شد و مقام معظم رهبری مسیر درست را برای همه علاقه مندان ایران و انقلاب اسلامی مشخص کردند و تکلیف همه ما مشخص است.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امیدوارم همه ما بتوانیم به سمت ایرانی قوی برای پیاده سازی رهنمودهای مقام معظم رهبری و ایستادن مقابل دشمنان انقلاب اسلامی که در مقابل ما سینه سپر کرده‌اند، حرکت کنیم و مثل گذشته نقشه آنان را نقش بر آب خواهیم کرد.

منبع: مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها