راهکار مجلس برای مقابله با اقدامات مخرب در فضای مجازی

کد خبر: 1178275

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از تشکیل کارگروهی در این کمیسیون برای بررسی راه هایی مقابله با اقدامات مخرب در فضای مجازی خبر داد.

راهکار مجلس برای مقابله با اقدامات مخرب در فضای مجازی

غلامرضا منتظری عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش فضای مجازی در اتفاقات اخیر، اظهار داشت: شاهد بودیم که آشوب طلبان و اغتشاشگران از فضای کسب و کار مردم سوءاستفاده کردند و در فضای مجازی مشغول به فتنه انگیزی بودند.

وی افزود: در این فضا برخی از اراذل و اوباش و افراد ضد ایران و ایرانی مشغول آموزش نحوه ساخت کوکتل مولوتف و اقدامات ضد امنیتی بودند و سعی داشتند از طریق فضای مجازی آشوب ها و اغتشاشات را سازماندهی کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: همچنین در این ایام شاهد فتنه انگیزی شبکه های فارسی زبان بیگانه بودیم و از هر طریقی سعی داشتند که فضای کشور و جامعه را ملتهب کنند که قرار شد مجلس به این موضوع نیز ورود کند و از راه های مختلف این شبکه های بیگانه را مجازات کند.

منتظری تصریح کرد: قرار است در کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی یک کارگروهی تشکیل شود تا راه هایی برای مقابله با اقدامات مخرب در فضای مجازی بررسی شود تا فضای کسب و کار مردم در این فضا سالم و آکنده از هر نوع آلودگی شود.

حسن نوروزی عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی   از طرحی برای پاسخگو کردن دولت انگلیس در قبال رفتار مخرب رسانه های فارسی زبانی که میزبانی می‌کند خبر داده بود.

منبع: تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها