دروغ‌پراکنی شبکه‌سعودی علیه استاندار کردستان

کد خبر: 1178325

خبر شبکه‌سعودی ایران اینترنشنال منتسب به استاندار کردستان تکذیب شد.

 دروغ‌پراکنی شبکه‌سعودی علیه استاندار کردستان

خبر شبکه‌سعودی ایران اینترنشنال منتسب به استاندار کردستان تکذیب شد.

 شبکه‌سعودی ایران اینترنشنال که همواره در حال دروغ‌پراکنی و ماهیت و رویکرد گردانندگان آنان برای همه آشکار و هویداست، پس از مرگ مهسا امینی تمام توان و وقت خود را صرف تحریک احساسات مردم و قشرهای مختلف جامعه کرده تا به هر طریقی که شده مردم را به خیابان‌ها و اغتشاش بکشانند.

ضدانقلاب که از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در برهه‌های مختلف دنبال ایجاد ناامنی و اغتشاش در استان کردستان بوده، هر بار در صدد ایجاد اختلاف و فاصله میان مردم و نظام بوده تا از این طریق به اهداف شوم خود برسند، اما هر بار با شکست مواجه و جز بی‌آبرویی چیزی عایدشان نمی‌شود به طوری‌که اخیراً در پی اتفاقات ناشی از مرگ مهسا امینی، خبری از استاندار کردستان منعکس کرده‌اند، که تکذیب شد.

این شبکه رسانه معاند ایران اینترنشنال سعودی در خبری به نقل از استاندار کردستان عنوان کرده که «با معلم و استادی که اعتصاب می‌کند، بی‌تعارف برخورد کنید» این در حالی‌ست که این موضوع واکنش استاندار را در پی داشته است.

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان در واکنش به خبر دروغ و تیتر زرد شبکه معاند ایران اینترنشنال اظهار کرد: ذات رسانه سعودی دروغ پراکنی است.

وی افزود: دروغ پردازی رسانه‌ی فان سعودی‌ها کاملاً مغایر با اصول حرفه‌ای کار رسانه‌ای و البته رویه‌ی همیشگی امپراطوری فریب و دروغ بوده است.

استاندار کردستان تصریح کرد: با تمام وجود و تا پای جان از ساحت علم و عالم دفاع کرده و در خدمت به همه آحاد مردم شریف کردستان به‌ویژه معلمان و اساتید گرانقدر درنگ نخواهیم کرد.

رسانه‌های معاند به منظور نشان دادن چهره‌ای ضد حقوق بشری از کشورمان و منصوبات دولت در استان‌ها، با نشر ادعاها و اخبار کذب دنبال جنگ روانی و تحریک احساسات افکار عمومی هستند که تکذیب خبر منتسب به استاندار کردستان می‌تواند بار دیگر چهره خبیث آنان را برای همه نمایان سازد./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها