نماینده مجلس: دشمن تلاش می‌کند شیرینی پیشرفت‌ها را به کام مردم تلخ کند

کد خبر: 1178341

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه جمهوری اسلامی در این مدت در مواردی از جمله اربعین حسینی، عضویت در شانگ‌های، حضور رئیس‌جمهور در نیویورک و سازمان ملل رو به پیشرفت بوده، دشمن در تلاش برای از بین بردن شیرینی این پیشرفت‌ها است.

نماینده مجلس: دشمن تلاش می‌کند شیرینی پیشرفت‌ها را به کام مردم تلخ کند

ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با تأکید بر اینکه دشمنان از فوت مهسا امینی سواستفاده کردند، اظهار داشت: با توجه به اینکه جمهوری اسلامی در این مدت در مواردی از جمله اربعین حسینی، عضویت در شانگ‌های، حضور رئیس‌جمهور در نیویورک و سازمان ملل رو به پیشرفت بوده، دشمن در تلاش برای از بین بردن شیرینی این پیشرفت‌ها است.

وی با بیان اینکه انتظارمان این بود که خانواده مهسا امینی حقیقت را کتمان نکنند اما شاهد بودیم پدر او درباره بیماری‌اش این اقدام را انجام داد، یادآور شد: در این ماجرا دشمن نیازمند اسم رمز بود که آن را «مهسا امینی» نام‌گذاری کرد و در این راستا دختری اهل تسنن را با مباحث اجتماعی انتخاب کرد و رسانه‌های دشمن فوری پشت کار آمدند و اقدامات داعش‌گونه را رقم زدند.

ابوترابی با یادآوری اینکه در این ماجرا شاهد حضور سلبریتی‌ها، ورزشکاران، هنرمندان و سران فتنه نیز بودیم، گفت: این افراد در روزهای اول با افترا به نظام، نیروی انتظامی و نشر اکاذیب مردم را تحریک کردند و لازم است قوه قضائیه به جرم اغتشاشگران رسیدگی کند.

نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس با تأکید بر اینکه همچنین شاهدیم برخی افراد کم سن و سال تحت تاثیر سلبریتی‌ها به میدان آمدند و به نوعی قربانی دروغ سیاستمداران و سلبریتی‌ها شدند، بیان داشت: افرادی که ادعای خون‌خواهی خانم  امینی به‌عنوان یک خانم را دارند آسیب‌های زیادی به بانوان وارد می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه لازم است در چنین موضوعاتی جوانان هیجان‌زده نشوند و مسؤولان نیز تحت‌تأثیر فضای مسموم رسانه‌ای قرار نگیرند، خاطرنشان کرد: اگر در حال حاضر از موضوع حجاب کوتاه بیاییم خاک‌ریز اول از دست می‌رود و بعد از آن گام‌های دیگری وجود دارد که تمامی ندارد./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها