پیام امیرعبداللهیان خطاب به سردار اشتری

کد خبر: 1178370

وزیر امور خارجه در پیامی به سردار اشتری گفت: خدا را شاکریم که در سایه جهاد امنیت دلاوران نیروی مقتدر انتظامی، برغم توطئه‌های مستمر و فشارهای حداکثری دشمنان، ایران همچنان لنگر ثبات و امنیت در منطقه بوده است.

پیام امیرعبداللهیان خطاب به سردار اشتری

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه امشب (چهارشنبه) ۱۳ مهر ماه و در پیامی به سردار سرتیپ حسین اشتری فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است: حافظان امنیت ایران اسلامی در ادامه راه بزرگمردان و شیرزنان پرافتخار کشورمان در سال‌های دفاع مقدس، در جهاد تأمین امنیت پایدار برای کشور و آحاد ملت، مؤمنانه و مجاهدانه ایستاده‌اند.

در این پیام همچنین عنوان شده است: خدا را شاکریم که در سایه جهاد امنیت دلاوران نیروی مقتدر انتظامی، ایران اسلامی برغم توطئه‌های مستمر و فشارهای حداکثری دشمنان، همچنان لنگر ثبات و امنیت در منطقه بوده و نیروی انتظامی ضامن آسایش خاطر شهروندان و آشفتگی دشمنان این ملت بزرگ است.

امیرعبداللهیان در این پیام ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای راه امنیت و حافظان حریم این مرز و بوم، هفته نیروی انتظامی را به سردار اشتری، همه فرماندهان و پرسنل خدوم، جهادگر و بی ادعای نیروی انتظامی تبریک گفت.

لازم به ذکر است، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه نیز روز دوشنبه در نشست هفتگی با خبرنگاران گفت: روز نیروی انتظامی را به همه عزیزان پرتلاش و زحمتکش نیروی انتظامی تبریک می‌گویم که به حق از ارکان امنیت ملی و امنیت مردم ایران و از ستون‌های استوار امنیت کشور هستند و به آنها خداقوت و خسته نباشید، عرض می‌کنیم. یاد و خاطره شهدای گرانقدر نیروی انتظامی و عزیزانی که در این روزها جان خود را در راستای امنیت کشور و امنیت شهروندان از دست دادند، گرامی می‌داریم.

به گزارش فارس، وزیر امور خارجه مهر ماه سال گذشته (۱۴۰۰) در پیامی خطاب به سردار اشتری ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی اعلام کرد: وزارت خارجه در تعامل و همکاری نزدیک با نیروی انتظامی در عرصه همکاری‌های انتظامی و امنیتی با کشورهای جهان به خصوص در حوزه همسایگان از هیچ تلاشی دریغ نکرده است./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها