شلیک سپاه به چشم موساد

کد خبر: 1178771

سپاه پاسداران به سران اقلیم کردستان فرصت داد گروهک‌های تجزیه‌طلب ضدایرانی مستقر در این منطقه را اخراج کنند، در غیر این صورت حملات موشکی به تروریست‌ها از سر گرفته خواهد شد

شلیک سپاه به چشم موساد

پس از آنکه گروهک‌های تروریست تجزیه‌طلب غرب کشور به بهانه فوت مهسا امینی دست به اقدامات خرابکارانه ‌زده و اهداف شوم خود علیه ایران را پیگیری کردند، نیروهای مسلح کشورمان برخورد قاطع با این تروریست‌ها را در دستور کار خود قرار دادند.

قرارگاه حمزه سیدالشهدای نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روزهای اخیر در عملیات‌های متعدد مقرهای اصلی گروهک‌های تروریستی کومله، دموکرات و پاک (حزب آزاد کردستان) را که در اقلیم کردستان عراق مستقر هستند با موشک‌های نقطه‌زن و پهپادهای رزمی مورد هدف قرار داد. گروهک‌های تجزیه‌طلب لانه کرده در اقلیم کردستان عراق نظیر کومله و دموکرات که در سال‌های ابتدایی انقلاب اسلامی از انجام هیچ جنایتی علیه مردم ایران دریغ نکرده‌اند، در طول سال‌های گذشته نیز هر از گاهی با ناامن کردن مرزهای غربی کشورمان با تحرکات تروریستی، به اقدامات ضدایرانی خود ادامه داده و به‌رغم هشدارهای چندباره مقامات امنیتی و نظامی کشورمان به سران اقلیم شمال عراق مبنی بر قرار ندادن پایگاه در اختیار این گروهک‌ها، برخورد لازم از سوی اقلیم کردستان صورت نگرفته است. این امر باعث شده کردستان عراق با حضور گروهک‌های تروریست و تجزیه‌طلبی همچون کومله و دموکرات و از طرف دیگر حضور پررنگ رژیم صهیونیستی و موساد در اقلیم، به پایگاهی برای ایجاد ناامنی در مرزهای کشورمان تبدیل شود که در روزهای اخیر نیز شاهد اوج گرفتن فعالیت این گروهک‌ها به بهانه فوت امینی بودیم. از همین رو نیروهای مسلح کشورمان به اقلیم کردستان عراق فرصت داده تا گروهک‌های ضدایرانی تجزیه‌طلب مستقر در این منطقه را اخراج کند. در همین رابطه خبرگزاری تسنیم از یک منبع آگاه کسب اطلاع کرد در صورتی که مقامات اقلیم تصمیم معقولی اتخاذ کنند و جلوی شرارت‌های گروه‌های تجزیه‌طلب و ضد ایران را بگیرند، حملات موشکی و پهپادی سپاه به مقر تروریست‌ها متوقف خواهد شد، در غیر این صورت، سپاه پاسداران عملیات خود علیه گروهک‌های تروریستی ضد انقلاب را از سر خواهد گرفت. تسنیم به نقل از این منبع آگاه اعلام کرد سپاه در این مسیر حق تعیین نحوه اجرای عملیات را برای خود محفوظ می‌داند. این منبع آگاه همچنین به تسنیم گفته است: به مقامات اقلیم کردستان عراق هشدار داده‌ شده در صورت حضور هر یک از مسؤولان اقلیم یا هر یک از اعضای کنسولگری‌های مستقر در اقلیم در مقرهای گروهک‌های تروریستی - به هر منظوری که باشد- در صورت صدمه دیدن این افراد، مسؤولیت بر عهده خود آنها خواهد بود. از دوم مهرماه سال جاری و با تشدید فعالیت ضدایرانی و تجزیه‌طلبانه گروهک‌های تروریستی مستقر در اقلیم کردستان، نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چند نوبت حملات سنگینی را علیه مقرهای این گروهک‌ها به مرحله اجرا درآورد که طبق تصاویر و اخبار منتشره، خسارات قابل توجهی را به این گروهک‌های تروریستی تحمیل کرده است. بنا بر اعلام سردار پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه، تنها در مرحله اول از این حملات توپخانه‌ای، سپاه 73 موشک بالستیک تاکتیکی از جمله موشک‌های فتح 360 را به مقرهای تروریست‌‌ها شلیک کرد که در این میان 18 موشک سهم مقر مرکزی حزب تروریستی دموکرات کردستان ایران مستقر در کوی سنجق کردستان عراق بود.

* شلیک به چشم موساد

البته تنها گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب نیستند که مقرهای خود را در اقلیم کردستان برپا کرده و دست به فعالیت علیه ایران می‌زنند. رژیم صهیونیستی نیز با تاسیس پایگاه‌هایی در این منطقه، اقدام به جاسوسی و انجام عملیات‌های خرابکارانه علیه جمهوری اسلامی می‌کند. چنانکه سال گذشته سپاه پاسداران به دلیل این فعالیت‌های ضدایرانی، مقر وابسته به موساد اسرائیل در اقلیم کردستان عراق را مورد حملات سنگین موشکی قرار داد. اسفندماه سال گذشته بود که سپاه پاسداران «مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها» در اربیل عراق را با «موشک‌های بالستیک» مورد هدف قرار داد. همان زمان سپاه در بیانیه‌ای اعلام کرد: «در پی جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی و اعلان قبلی مبنی بر بی‌پاسخ نگذاردن جنایت‌ها و شرارت‌های این رژیم منحوس، «مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها» مورد هدف موشک‌های قدرتمند و نقطه‌زن «سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» قرار گرفت. بار دیگر به رژیم جنایتکار صهیونیستی هشدار می‌دهیم تکرار هر گونه شرارت با پاسخ‌های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه خواهد شد. به ملت عظیم‌الشأن ایران نیز اطمینان می‌دهیم امنیت و آرامش میهن اسلامی، خط قرمز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بوده و به احدی اجازه تهدید و تعرض به آن را نخواهند داد».

منبع: وطن‌امروز

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها