دریادار ایرانی: دشمن از وحدت حاکم بر مذاهب و قومیت‌های ایرانی ترس و واهمه دارد

کد خبر: 1178938

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: وحدت مسلمانان مانع اصلی برای تحقق اهداف شوم استکبار جهانی در ایران اسلامی است.

دریادار ایرانی:  دشمن از وحدت حاکم بر مذاهب و قومیت‌های ایرانی ترس و واهمه دارد

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: وحدت مسلمانان مانع اصلی برای تحقق اهداف شوم استکبار جهانی در ایران اسلامی است.

امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش عصر امروز در آیین عهد سربازی که به مناسبت آغاز سالروز امامت و ولایت حضرت امام زمان(عج) در منطقه دوم دریایی ولایت جاسک با حضور مقامات، مسئولان و فرماندهان لشکری و کشوری برگزار شد، با اشاره به آغاز هفته وحدت، اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و پیشرفت قرار دارد و دشمنان تحمل دیدن این اقتدار را ندارند بر همین مبنا تمام تلاش خود را به‌کار می‌گیرند تا به مولفه‌های قدرت ایران اسلامی خدشه وارد کنند.

وی افزود: یکی از مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی ایران، اتحاد مذهبی و انسجام اقوام با همدیگر است که به  نیروی محرک قدرت نظام اسلامی تبدیل شده است.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان‌ کرد: دشمن از وحدت حاکم بر مذاهب و قومیت‌های ایرانی ترس و واهمه دارد، چرا که این اتحاد قدرت بی‌بدیلی را برای نظام اسلامی به همراه آورده است از این رو برای بر هم زدن اتحاد جامعه اسلامی سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

امیر ایرانی تاکید‌ کرد: یکی جلوه‌های عینی ایستادگی و وحدت مسلمانان را در راهپیمایی و همایش عظیم اربعین حسینی مشاهده کردیم که تجلی ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان است.

وی اضافه‌کرد: انقلاب اسلامی ایران از بدو پیروزی با هجمه‌ها و تحریم‌هایی روبه‌رو بوده است و در مسیر پیشرفت کشور به صورت مکرر مانع‌تراشی کرده‌اند، اما با این وجود ملت بزرگ ایران با اعتقاد راسخ  و باور کامل به ارزش‌های ایمانی و انقلاب اسلامی در مسیر رشد و عزت‌مندی انقلاب ایستاده‌اند.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سه مقوله خودپردازی، جامعه پردازی و تمدن‌سازی در بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد: با این سه عنصر، انقلاب اسلامی در مسیر رسیدن به تمدن نوین اسلامی گام برداشته و پرچمداری این تمدن به دست صاحب اصلی آن یعنی حضرت ولیعصر(عج) خواهد رسید.

در پایان با حضور امیر دریادار ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش از فرماندهان نمونه نیروهای مسلح در بندر راهبردی جاسک تقدیر و به رسم یادبود لوحی به آنان اعطا شد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها