در گفتگو با فردا مطرح شد؛

مهدی هاشمی: جبهه مخالف دستاوردهای دولت را برعکس جلوه می‌دهد

کد خبر: 1179312

فعال سیاسی اصولگرا گفت: ا نگاه به گذشته در حوزه های مختلف، رشد و تعالی و پیشرفت بر اثر خدمات این دولت کاملا مشخص است.

مهدی هاشمی: جبهه مخالف دستاوردهای دولت را برعکس جلوه می‌دهد

گروه سیاسی فردا: افزایش امید جامعه به آینده و تقویت سرمایه اجتماعی از جمله رسالت‌هایی بود که انتظار می رفت دولت سیزدهم ظرف مدت چهارسال با اقدامات و خدمات شایسته، به موقع و انقلابی به آنها جامه عمل بپوشاند. رئیس جمهور نیز بر این رسالت دولت تأکید کرده است.

سیدمهدی هاشمی در گفتگو با خبرنگار فردا درباره میزان افزایش امید جامعه به آینده طی 15 ماه اخیر گفت: مسلما نقش رسانه در اطلاع رسانی، تبیین و توضیح اتفاقات بسیار مهم است. آقای رئیسی در موضوعات مختلف راهبردهایی داشت و اقدامات و حرکت هایی نیز انجام داد.

وی افزود: از آنجاکه نقش آفرینی رسانه ها بیشتر به اغیار اختصاص پیدا کرده است، جو سنگین رسانه ای مخصوصا از خارج کشور و وابستگان شان را در همه زمینه ها شاهد هستیم که می کوشند نشاط و امید را در جامعه مخدوش کنند یا جلوی انتشارش را بگیرند، از این رو حتی امکان دارد اتفاقات خوب را منفی جلوه دهند.

این فعال سیاسی اصولگرا اظهار کرد: با نگاه به گذشته در حوزه های مختلف، رشد و تعالی و پیشرفت بر اثر خدمات این دولت کاملا مشخص است اما آن طور که باید و شاید تبیین و اطلاع رسانی نمی شود و چه بسا جبهه مخالف و معاند دستاوردها و خدمات دولت را برعکس جلوه می دهند.

وی با اشاره به اقدامات امیدآفرین دولت سیزدهم افزود: در گذشته یارانه چه میزان پرداخت می شد و الان مبلغ پرداختی چه قدر است؟ حال آنکه افزایش تورم را در گذشته نیز داشتیم و الان هم داریم. در موضوع مسکن اراده ای بر حل این موضوع در گذشته وجود نداشت، هر چند امروز نیز خروجی مورد انتظار را مشاهده نمی کنیم اما شواهد و قرائن نشان می دهد این اراده در دولت وجود دارد که در ساخت مسکن اقدام جدی صورت بگیرد.

مهدی هاشمی بیان کرد: در موضوع واکسیناسیون کرونا حرکت و اقدامات دولت سیزدهم در مقایسه با بسیاری کشورها کاملا مشهود است اما جو تبلیغاتی مسموم نمی گذارد اهمیت آن برای جامعه ملموس شود. در حوزه اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و نظامی نیز رشد داشتیم و نیاز است که رسانه و دستگاه های متولی و مسئول این رشدها را خوب اطلاع رسانی کنند.

این فعال سیاسی افزود: جهاد تبیین یعنی دستاوردهای نظام چه در گذشته و چه در حال باید به نحو شایسته ای اطلاع رسانی شود، اگر این اتفاق نیفتد موجب می شود امید به آینده یا رشد نداشته باشد یا حتی خدشه نیز به آن وارد شود. البته مردم ما نسبت به سایر مردم دنیا از ضریب هوشی بالایی در فهم مسائل سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی برخوردارند اما با این وجود نقش رسانه و جهاد تبیین مهم است تا بتوانیم امید را در جامعه به ویژه در میان جوانان بیشتر نشر دهیم.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها