رضایی کوچی: غربی‌ها نباید در امور ایران دخالت کنند

کد خبر: 1179758

نماینده مردم جهرم در مجلس گفت: مسائل داخلی ایران هیچ ارتباطی به غربی‌ها و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران ندارد و نباید در امور ما دخالت کنند.

رضایی کوچی: غربی‌ها نباید در امور ایران دخالت کنند

محمدرضا رضایی کوچی ضمن تقدیر از تلاش نیروی انتظامی برای امنیت کشور، اظهار داشت: ما باید قدردان نیروی انتظامی باشیم چرا که آنان جان خود را فدای امنیت و نظم کشور می‌کنند.

وی با انتقاد از کسانی که به دنبال تضعیف نیروی انتظامی هستند، گفت: متأسفانه در روزهای اخیر برخی از افراد با دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران همراهی کردند و قصدشان این بود که نیروی انتظامی را تضعیف کنند و اقتدار آن را زیر سوال ببرند.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اغتشاش و آشوب طلبی محکوم است و باید با افرادی که نظم و امنیت کشور را خدشه‌دار می‌کنند، برخورد قاطعانه شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم ما ولایت مدار هستند و در روزهای اخیر هم بارها به صحنه آمدند و به جهانیان نشان دادند که صف آنان از عده‌ای اغتشاشگر جداست و باز هم ولایت مداری و پایبندی خود را به ارزش‌های انقلاب و اسلام نشان دادند.

رضایی کوچی با اشاره به دخالت‌های برخی از کشورهای غربی در امور داخلی ایران، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران کشوری مقتدر و مستقل است و غربی‌ها باید بدانند که دوران دخالت در امور سایر کشورها به سر رسیده است‌.

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: غربی‌ها حق ندارند که درباره مسائل داخلی ایران اظهار فضل کنند و بهتر است حواسشان به امور خودشان باشد. مسائل داخلی ایران هیچ ارتباطی به غربی‌ها و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران ندارد و بهتر است آن‌ها دست از دخالت در امور ایران بردارند.

وی اظهار داشت: کشورهایی چون آمریکا که مدام ایران را تحریم می‌کنند و حتی از تحریم دارو هم دریغ نمی‌کنند، از روی دلسوزی درباره ما حرف نمی‌زنند و با ماهیت انقلاب اسلامی مشکل دارند و به هر بهانه‌ای می‌خواهند در امور ایران دخالت کنند.

مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها