ابراهیم عزیزی: وحدت شیعه و سنی رمز اقتدار کشور است

کد خبر: 1179880

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، وحدت بین شیعه و سنی را رمز اقتدار کشور عنوان کرد و گفت: مشترکات میان شیعه و سنی آن‌قدر فراوان است که جایی برای اختلافات جزیی باقی نمی‌گذارد.

ابراهیم عزیزی: وحدت شیعه و سنی رمز اقتدار کشور است

به گزارش دفتر نماینده شیراز، ابراهیم عزیزی در جمع هیئت امنای مسجد فاطمه زهرا(س) برادران اهل سنت شیراز ضمن تبریک هفته وحدت و تاکید بر وحدت و برادری همه مسلمانان اظهار داشت: مشترکات میان شیعه و سنی آنقدر فراوان است که جایی برای اختلافات جزئی باقی نمی‌گذارد.

او افزود: برای داشتن کشوری مقتدر و قدرتمند نیازمند امنیت، کار، تلاش، برنامه ریزی و دهها مولفه دیگر هستیم که همه این ها در سایه وحدت و عدم تفرقه به دست می آید.

نایب‌رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در استان فارس وحدت شیعه و سنی مثال زدنی است که این نشان از عمق نگاه دینی، فرهنگ بسیار مترقی اهالی این استان مهم و استراتژیک است.

رییس فراکسیون جنوب کشور مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه های بزرگ و کلان استان فارس نیز گفت: اگر در سایه وحدت و همدلی نبود، امروز شاهد پروژه های بزرگ و اثرگذاری چون خط انتقال آب ، پرپیلن، ایجاد بزرگراه، آزادراه، خط ریلی و... در استان نبودیم که به فضل خدا با جدیت دنبال شده است.

عزیزی با اشاره به سالهای خدمت به عنوان استاندار و معاون استاندار در استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان نیز گفت: اهل سنت ما در کنار برادران شیعه، ماندگارترین صحنه های وحدت و برادری را در تمام عرصه ها رقم زدند و کشور از قبل این وحدت در ریل توسعه و پیشرفت حرکت کرده است.

عزیزی همچنین گفت: هر فرد یا گروهی که بخواهد بر طبل اختلاف میان شیعه و سنی بکوبد، باید با بصیرت و درک صحیح از شرایط، مقابل این حرکت های سخیف ایستاد و فریب دشمن را نخورد.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: همیشه اعتقاد داشته ام باید از کارهای کوچک و سطحی پرهیز، و کارهای بزرگ و کلان را برای استان دنبال کنیم فارغ از اینکه اهل چه شهر و منطقه ای باشیم و این نگاه بزرگ سبب خواهد شد که کشور به قله های پیشرفت و ترقی برسد.

در ابتدای این نشست اعضای هیئت امنای مسجد نیز نقطه نظرات و پیشنهادات خود را با ابراهیم عزیزی نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی مطرح کردند.

منبع: تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها