سردار زهرایی: دشمن روی نقاط ضعف و اختلافات مسلمانان سوار می‌شود

کد خبر: 1179948

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: متاسفانه دشمن بر روی نقاط ضعف و اختلافات مسلمانان کار کرده و برای پیشبرد اهدافش بر این اختلافات سوار شده است.

سردار زهرایی: دشمن روی نقاط ضعف و اختلافات مسلمانان سوار می‌شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: متاسفانه دشمن بر روی نقاط ضعف و اختلافات مسلمانان کار کرده و برای پیشبرد اهدافش بر این اختلافات سوار شده است.

محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح ۴۵۲ کارگاه اشتغالزایی خرد و خانگی در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: اهل تسنن و شیعه هر کدام اعتقادات خود را دارند ولی وحدت اسلامی موضوع مشترکات امت اسلامی است.

وی گفت: متاسفانه دشمن بر روی نقاط ضعف و اختلافات مسلمانان کار کرده و برای پیشبرد اهدافش بر این اختلافات سوار شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با تاکید بر اینکه باید دشمن را به خوبی بشناسیم، یادآور شد: مسلمانان وقتی دشمن خود را بشناسند با هم وحدت دارند.

زهرایی افزود: انجام اقدامات در نقطه مقابل اقدامات دشمن خود وحدت آفرین بوده  و امت اسلامی باید دشمن را از این طریق بشناسد.

وی اضافه کرد: بسیج سازندگی، کمیته امداد و بنیاد علوی باید دست به دست یکدیگر دهند و فرآوری زرشک به عنوان محصول استراتژیک این منطقه را نهادینه سازند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه اگر این کار را انجام ندهیم کوتاهی کرده‌ایم، بیان کرد: ۱۲ محصول با فرآوری زرشک بدست می‌آید که اگر فرآوری این محصول در روستا انجام گیرد خود سبب مهاجرت معکوس شده و ارزش‌افزوده مناسبی برای خانواده‌های روستایی خواهد داشت.

زهرایی از ارائه تسهیلات کمیته امداد به ۳۰ درصد غیر مددجویان این نهاد خبر داد و یادآور شد: دستگاه‌های مربوطه باید مجوزهای لازم را برای ایجاد کارگاه‌های خرد و خانگی بدهند و این موضوع فرهنگ‌سازی و الگوسازی شود.

وی در رابطه با مشکل آب روستای تخته‌جان عنوان کرد: آبرسانی به این منطقه از سوی بنیاد علوی آغاز شده و تا ۲۰ رو آینده به اتمام می‌رسد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در مورد درخواست مردم منطقه تخته‌جان برای آسفالت راه‌های دسترسی به این روستا بیان کرد: برآوردهای لازم از سوی بسیج سازندگی انجام می‌شود و سعی خواهیم کرد تا به اندازه وسع خود آسفالت راه اصلی این روستا را انجام دهیم./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها