چهارشنبه جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی کار

کد خبر: 1180028

نامه معرفی صولت مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی تعاونف کارف رفاه اجتماعی که از سوی دولت به مجلس اراسال شده بود در صحن علنی مجلس اعلام وصول شد.

چهارشنبه جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی کار

هیات رییسه مجلس شورای اسلامی نامه رییس جمهور مبنی بر معرفی صولت مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی را قرائت و اعلام وصول کرد.

در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، نامه رییس جمهور به رییس مجلس شورای اسلامی مبنی بر معرفی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام وصول شد.

در این نامه آمده است: در اجرای اصل ۱۳۰ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، بدین وسیله جناب آقای دکتر سید صولت مرتضوی وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی را به همراه مشخصات، سوابق و روس برنامه ایشان جهت اخذ رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌نمایم. دوام توفیقات لازم را خداوند متعال خواستارم.

در ادامه محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی بعد از اعلام وصول نامه معرفی صولت مرتضوی به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: از رئیس جمهور تشکر می‌کنم که وزیر پیشنهادی کار را در اولین فرصت معرفی کردند.

وی با بیان این‌که نامه وزیر پیشنهادی کار به کمیسیون اجتماعی ارجاع می‌شود، گفت: طبق آیین‌نامه کمیسیون اجتماعی یک هفته فرصت برای صلاحیت وزیر پیشنهادی کار را دارد تا گزارش خود را به مجلس شورای اسلامی ارائه کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از کمیسیون اجتماعی می‌خواهیم که گزارش خود را تا روز سه‌شنبه هفته جاری ارائه کند تا ان‌شاءالله جلسه رای اعتماد چهارشنبه همین هفته (۲۷ مهر) تشکیل شود.

ایرنا

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها