راهکار میرتاج الدینی برای پیگیری مطالبات مردم

کد خبر: 1180060

عضو فراکسیون نیروهای مردمی انقلاب در مجلس معتقد است عملکرد ضعیف احزاب در کشورمان باعث شده نتوانند شرایط میدان‌داری در برهه‌های حساس مانند اتفاقات اخیر را داشته باشند و به آرام شدن جو جامعه کنند.

راهکار میرتاج الدینی برای پیگیری مطالبات مردم

سید محمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به اهمیت نقش احزاب در بسیاری از کشورها برای مدیریت اعلام اعتراضات عمومی، گفت: گاهی تعارضاتی میان مردم و دولت پیش می آید که احزاب می توانند با میدان‌داری، مطالبات مردم را از مسیر درست دنبال کنند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: متأسفانه احزاب در کشور ما ضعیف عمل کرده اند و نتوانسته‌اند بستری برای این میدان داری فراهم کنند.

وی در ادامه به شرایطی که بسیاری از رسانه های معاند در کشور به دلیل خلاء امکان برگزاری تجمعات مسالمت آمیز ایجاد کردند، اشاره و بیان داشت: طبق پایشی که یکی از خبرگزاری ها صورت داد، رسانه های معاند در این مدت بیش از 17 هزار دروغ ساخته اند و با موج سواری بر آنها، فضای کشور را مسموم و آلوده کردند.

میر تاج الدینی ادامه داد: بالاخره این اغتشاشات نیز پایان یافته و شرایط آرام می شود اما باید مطالبات مردم از طریق منطقی دنبال شود که یکی از راه های آن احزاب و تقویت گروه های سیاسی هستند که می توانند مطالبات مردم را در جهت صحیح هدایت و پیگیری کنند که مجلس نیز در این زمینه پیش قدم خواهد شد.

عضو فراکسیون نیروهای مردمی انقلاب در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه احزاب می توانند در آرام کردن شرایط کشور ایفای نقش داشته باشند، خاطرنشان ساخت: بعد از فتنه سال 88، جایی برای حرکت های اپوزیسیون وجود ندارد و هر اقدامی که صورت می گیرد، مقطعی است اما باید با فراهم کردن شرایط، باید جلوی بروز مجدد چنین اتفاقاتی که آرامش جامعه را بر هم می زند را نیز گرفت./

خانه ملت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها