جلسه امروز کمیسیون اجتماعی با وزیر پیشنهادی کار

کد خبر: 1180083

نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: به نظر می‌رسد که صولت مرتضوی بتواند وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی را مدیریت کند، البته این مشروط به بررسی برنامه ایشان است.

 جلسه امروز کمیسیون اجتماعی با وزیر پیشنهادی کار

ولی اسماعیلی در خصوص معرفی سید صولت مرتضوی به عنوان وزیر تعاونt کار و رفاه اجتماعی گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک وزارتخانه حاکمیتی است و آقای مرتضوی هم با توجه به سوابق حاکمیتی که داشتند از فرمانداری و استانداری تا معاونت اجرایی رئیس‌جمهور و مسئولیت‌های اینچنینی را تجربه کردند، به نظر می‌رسد که بتواند این وزارتخانه را مدیریت کند؛ البته این مشروط به بررسی برنامه ایشان است.

وی درخصوص جلسه کمیسیون با وزیر پیشنهادی، اظهار داشت: کمیسیون اجتماعی ساعت ۱۳ امروز جلسه‌ای با حضور آقای مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهد داشت که در این جلسه بررسی کارنامه و برنامه‌هایشان برای وزارتخانه در دستور کار قرار دارد.

اسماعیلی در رابطه با اعلام نظر کمیسیون در پایان این جلسه، عنوان کرد: احتمال اینکه بتوانیم در یک جلسه به صورت کامل کارنامه و برنامه ایشان را بررسی کرده و اعلام نظر کنیم بعید است و احتمالا جلسه فوق‌العاده دیگری را هم خواهیم داشت.

ایلنا

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها