برگزاری جلسه رأی اعتماد به مرتضوی در روز چهارشنبه /«رئیسی» به مجلس می‌رود ؟

کد خبر: 1180502

عضو هیئت رئیسه مجلس از برگزاری جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در روز چهارشنبه هفته جاری خبر داد.

برگزاری جلسه رأی اعتماد به مرتضوی در روز چهارشنبه /«رئیسی» به مجلس می‌رود ؟

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از بررسی صلاحیت صولت مرتضوی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در روز (چهارشنبه 27 مهر ماه) خبر داد.

وی افزود: با توجه به اینکه کمیسیون‌های مربوطه جلسات خود برای بررسی صلاحیت و برنامه‌های آقای مرتضوی وزیر پیشنهادی کار برگزار کرده‌اند، جلسه بررسی صلاحیت و اخذ رای اعتماد در روز چهارشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس در پاسخ به این پرسش که آیا آقای رئیسی رئیس جمهور برای دفاع از برنامه‌های وزیر پیشنهادی در جلسه علنی روز چهارشنبه حضور می‌یابد، گفت: طبق اخبار واصله رئیس جمهور بنا دارد در جلسه بررسی صلاحیت آقای مرتضوی در مجلس حضور یابد.

حاجی‌دلیگانی اظهار کرد: طبق آیین نامه مجلس در جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی، کمیسیون های مربوطه گزارش خود را در 5 دقیقه ارائه می‌کنند و در جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی کار 3 کمیسیون اجتماعی، آموزش تحقیقات و بهداشت و درمان به ارائه گزارش خود می‌پردازند و پس از آن رئیس جمهور یا معاون اول وی به مدت یک ساعت به دفاع از وزیر پیشنهادی می‌پردازد سپس موافقان و مخالفان و در نهایت هم وزیر پیشنهادی به دفاع از برنامه‌های خود خواهد پرداخت.

یکشنبه (24 مهر) نامه رئیس‌جمهور برای معرفی سید صولت مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجلس اعلام وصول شد.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها