در دیدار وزیر کشور با امام جمعه بوشهر چه گذشت؟

کد خبر: 1180613

وزیر کشور با بیان اینکه آشوب‌ها و اغتشاشات در کشور کنترل و مهار شده گفت: ان‌شاالله تهدیدات دشمنان علیه نظام اسلامی به فرصت تبدیل و علیه خودشان به‌کار برده می‌شود.

در دیدار وزیر کشور با امام جمعه بوشهر چه گذشت؟

 احمد وحیدی ظهر امروز در نشست با امام جمعه و استاندار بوشهر با بیان اینکه این استان در ابعاد گوناگون اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و فرهنگی از استان‌های نمونه و الگو است اظهار داشت: مردم استان بوشهر همواره با حضور در صحنه‌های مختلف انقلاب دسیسه‌های دشمنان را ناکام کرده‌اند.

وی ظرفیت‌های استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: این استان در عرصه سرمایه‌گذاری، اشتغال‌زایی و اقتصادی طرح‌های مهمی در دست اجرا دارد که تحقق آن تحول شگرف ایجاد می‌شود.

وزیر کشور امنیت این استان را پایدار و مطلوب دانست و خاطر نشان کرد: بحمدالله آشوب‌ها و اغتشاشات در کشور کنترل و مهار شده و اکنون امنیت مطلوبی برقرار است.

وحیدی تبدیل تهدیدات به فرصت را مورد تأکید قرار داد و افزود: ان‌شاءالله تهدیدات دشمنان علیه نظام اسلامی به فرصت تبدیل و علیه خودشان به کار برده می‌شود.

ضرورت تدوین نقشه شناخت آسیب‌ها، تدوین راهکارها برای رفع آنها

امام جمعه بوشهر نیز باتأکید بر تهیه نقشه جامع فرهنگی، سیاسی، امنیتی و اجتماعی اظهار داشت: شناخت آسیب‌ها، تدوین راهکارها برای رفع آنها باید با تدوین نقشه جامع برای افق 1410 ارائه شود.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری اتحاد و انسجام استان بوشهر را یکی از مزیت‌های مهم این استان دانست و تصریح کرد: استان بوشهر با 936 کیلومتر مرز دریایی با خلیج‌فارس و 777 کیلومتر کرانه ظرفیت مهمی در عرصه‌های گوناگون اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سرمایه‌گذاری و تجارت دریایی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر توجه به مقوله مردم‌داری کارآمد را مورد تأکید قرار داد و افزود: مردم‌داری کارآمدی یکی از مقوله‌های مهم است که باید در دستور کار قرار گرفته شود.

وی شناخت آسیب‌ها و رفع آنها را یک ضرورت دانست و تأکید کرد: شایسته سالاری در انتصابات با توجه به شرایط کنونی جامعه باید مورد توجه ویژه قرار گرفته شود.

امام جمعه بوشهر پیشرفت اقتصادی، عمرانی و سرمایه‌گذاری استان بوشهر را پرشتاب دانست و خاطر نشان کرد: تلاش استاندار بوشهر و مسئولان اجرایی در راستای سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور درخور تحسین است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تعیین کالای همراه ملوان و ته لنجی را یکی از ضروریات دانست و تأکید کرد: شفاف‌سازی موضوع کالا همراه ملوان و ته لنجی در رشد اقتصاد، اشتغال‌زایی و رونق تجارت بسیار مهم است و باید هر چه زودتر مطالبات مردم در این عرصه محقق شود.

ضرورت تعیین تکلیف کالای همراه ملوان و ته لنجی

استاندار بوشهر هم با اشاره به اینکه طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری شتاب بیشتری گرفته است خاطر نشان کرد: اکنون بر اساس ظرفیت‌های استان بوشهر طرح‌های مختلف سرمایه‌گذاری اجرایی و عملیاتی شده که تکمیل آنها تحول مهمی در استان ایجاد می‌کند.

احمد محمدی‌زاده یکی از فعالیت مهم مردم ساحل‌نشین استان بوشهر تجارت دریایی و ارتباط مستمر با کشورهای حوزه خلیج‌فارس دانست و تصریح کرد: یکی از مطالبات مهم مردم استان بوشهر تعیین تکلیف کالای همراه ملوان و ته لنجی است چراکه این مهم نقش ویژه‌ای در اقتصاد و معیشت مردم دارد.

وی امنیت استان بوشهر را پایدار و مطلوب دانست و افزود مردم استان بوشهر نقش مهمی در برقراری امنیت استان دارند و در این راستا ائمه جمعه و روحانیون از جایگاه ویژه و مهمی برخوردار هستند./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها