فرصت دو هفته‌ای مجلس برای گزارش طرح دو فوریتی ساماندهی اجاره بهای مسکن

کد خبر: 1180812

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از فرصت دو هفته‌ای هیات رئیسه به کمیسیون عمران مجلس برای نهایی کردن گزارش طرح دو فوریتی ساماندهی اجاره بهای مسکن خبر داد.

فرصت دو هفته‌ای مجلس برای گزارش طرح دو فوریتی ساماندهی اجاره بهای مسکن

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت:: هیئت رئیسه مجلس به کمیسیون عمران دو هفته فرصت داد تا گزارش کمیسیون درباره طرح دو فوریتی ساماندهی اجاره‌بهای مسکن را جمع بندی و به صحن مجلس ارائه کند.

وی افزود: طبق قانون مهلت رسیدگی به طرح دو فوریتی ساماندهی اجاره بهای مسکن در کمیسیون عمران تمام شده و به همین خاطر هیئت رئیسه یک فرصت دو هفته‌ای به کمیسیون عمران داد تا گزارش خود درباره این طرح را نهایی کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: همچنین در جلسه‌ای با حضور بنده، آقای قالیباف رئیس مجلس، آقای پورسید رئیس اداره قوانین و آقای پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره طرح اصلاح قانون نظام بانکداری بحث و بررسی‌های لازم صورت گرفت و بنا شد تا این طرح تا 30 آبان ماه در کمیسیون بررسی و نتیجه جمع‌بندی ها و بررسی ها به صحن مجلس ارائه شود.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: همچنین در جلسه دیگری با حضور رئیس مجلس، بنده، رئیس اداره قوانین مجلس و آقای جوکار رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد بحث قرار گرفت و بنا شد تا گزارش کمیسیون شوراها در این باره تا دو هفته دیگر به صحن مجلس ارائه شود.

وی افزود: همچنین طرح ساماندهی مدیریت شهری در قالب ۲۶۰ ماده آماده ارائه به صحن است و در هفته کاری مجلس پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه، روال کار برای رسیدگی به این طرح در صحن مجلس انجام خواهد شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت: همچنین درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت این طرح در کمیسیون اجتماعی جمع‌بندی شده و در دستور کار صحن مجلس قرار می‌‌گیرد./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها