امیر سیاری: نیروهای مسلح رشد جهشی قابل ملاحظه‌ای داشته‌اند

کد خبر: 1180941

معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: نیروهای مسلح در عرصه‌های گوناگون رشد جهشی قابل ملاحظه‌ای داشته‌اند که باید این روند با سرعت بیشتری ادامه یابد.

امیر سیاری: نیروهای مسلح رشد جهشی قابل ملاحظه‌ای داشته‌اند

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش، با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره مالک اشتر در افزایش توان دفاعی و مقابله با تهدیدات، اظهار داشت: جشنواره مالک اشتر باعث رشد و ارتقای توانمندی سطوح مختلف نیروهای مسلح شده است و از این جهت که فرمانده معظم کل قوا بر آن نظر دارند نیز بر اعتبار و اهمیت این جشنواره افزوده شده است.

سیاری با بیان اینکه برگزاری جشنواره مالک اشتر سبب افزایش انگیزه مدیران، فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح در دستیابی به اهداف می‌شود، افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های گونان رشد جهشی قابل ملاحظه‌ای داشته‌اند که باید این روند با سرعت بیشتری ادامه یابد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با تأکید بر اهمیت تلاش مستمر در حوزه‌های دانشی، آموزشی، پژوهشی و عملیاتی نیروهای مسلح گفت: امیدواریم که همه عزیزان از فرصت‌ها بهره کافی را ببرند و تلاش کنند تا روز به روز بر قدرت و توان بازدارندگی کشور افزوده شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها