سردار پاکپور: به اقتدار مثال‌زدنی دست یافته‌ایم

کد خبر: 1181107

فیلم| سردار پاکپور: هرگونه اقدام دشمن را قاطعانه پاسخ می‌دهیم/ به اقتدار مثال‌زدنی دست یافته‌ایم ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶ اخبار استانها اخبار اردبیل فیلم| سردار پاکپور: هرگونه اقدام دشمن را قاطعانه پاسخ می‌دهیم/ به اقتدار مثال‌زدنی دست یافته‌ایم فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان به این موضوع رسیده‌اند که ایران مقتدر و دارای نیروهای مسلح و آماده برای هر گونه اقدامی آمادگی دارد و به امنیت و اقتدار مثال‌زدنی دست یافته است. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور در حاشیه رزمایش "اقتدار بزرگ سپاه پاسداران" در منطقه ارس در جمع خبرنگاران ‌اظهار داشت: دشمنان به این موضوع رسیده‌اند که ایران مقتدر و دارای نیروهای مسلح و آماده برای هر‌گونه اقدامی آمادگی دارد و به امنیت و اقتدار مثال‌زدنی دست یافته است. بیشتر بخوانید سردار پاکپور: اجازه ایجاد هیچ کانون تهدیدی در همسایگی مرزهای ایران را نمی‌دهیم پاکپور: از فردا شاهد اوج عملیاتی رزمایش «ایران مقتدر» خواهیم بود وی بیان کرد: در تمام رزمایش‌های نیروی زمینی سپاه یکی از موضوعات اصلی مردم یاری است به طوری که در هر جغرافیا و هر منطقه‌ای که مستقر شده و رزمایش انجام می‌شود اعم از شهرها و روستاهای محروم کمک‌رسانی انجام می‌شود و این موضوع به نوبه خود بسیار مهم و حائز اهمیت است. فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بیمارستان سیار برای خدمت رسانی به مردم انجام می‌شود و ماموریت‌ها در این زمینه با استقرار در هر منطقه با محرومیت‌زدایی و مردم یاری همراه خواهد بود.

سردار پاکپور: به اقتدار مثال‌زدنی دست یافته‌ایم

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان به این موضوع رسیده‌اند که ایران مقتدر و دارای نیروهای مسلح و آماده برای هر گونه اقدامی آمادگی دارد و به امنیت و اقتدار مثال‌زدنی دست یافته است.

سردار  سرتیپ پاسدار محمد پاکپور در حاشیه رزمایش "اقتدار بزرگ سپاه پاسداران" در منطقه ارس در جمع خبرنگاران ‌اظهار داشت: دشمنان به این موضوع رسیده‌اند که ایران مقتدر و دارای نیروهای مسلح و آماده برای هر‌گونه اقدامی آمادگی دارد و به امنیت و اقتدار مثال‌زدنی دست یافته است.

وی بیان کرد: در تمام رزمایش‌های نیروی زمینی سپاه یکی از موضوعات اصلی مردم یاری است به طوری که در هر جغرافیا و هر منطقه‌ای که مستقر شده و رزمایش انجام می‌شود اعم از شهرها و روستاهای محروم کمک‌رسانی انجام می‌شود و این موضوع به نوبه خود بسیار مهم و حائز اهمیت است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بیمارستان سیار برای خدمت رسانی به مردم انجام می‌شود و ماموریت‌ها در این زمینه با استقرار در هر منطقه با محرومیت‌زدایی و مردم یاری همراه خواهد بود./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها