خون‌خواری جریان آشوب/ نگین عبدالملکی اسم رمز پروژه جدید

کد خبر: 1181986

ضد انقلاب با هدف روشن نگه ‌داشتن آتش اغتشاشات، پروژه کشته‌سازی را برای فعال‌کردن گسل‌های قومیتی در دستور کار قرار داده است

خون‌خواری جریان آشوب/ نگین عبدالملکی اسم رمز پروژه جدید

بیش از یک هفته است آتش آشوب‌های خیابانی خاموش شده است؛ آشوب‌هایی که به بهانه فوت مهسا امینی آغاز شد و در ادامه با پشتیبانی گسترده سرویس‌های جاسوسی بیگانه به فعالیت خود ادامه داد، اغتشاشاتی که به بهانه فوت امینی آغاز شد اما هدفی جز براندازی و تجزیه ایران نداشت. این را حضور فعالانه گروهک‌های تروریست تجزیه‌طلب در آشوب‌های داخل کشور و تجمعات جریان ضدایرانی در کشورهای اروپایی تایید می‌کند. اما همان‌طور که گفته شد، چند روز است آشوب‌ها به پایان رسیده و دیگر خبری از ناامنی‌های خیابانی نیست و دلیل آن نیز عدم همراهی مردم با جریان آشوب از یک سو و بازداشت لیدرهای آشوبگران توسط نهادهای امنیتی از سوی دیگر است. چنانکه اخیرا نیز رئیس دستگاه قضا اعلام کرد رسیدگی به پرونده اغتشاشگران آغاز شده و اوباش آشوبگر باید در دادگاه و پای میز محاکمه حاضر شوند. جریان ضدانقلاب نیز خود را به آب و آتش می‌زند تا به هر نحوی که شده، آتش آشوب را روشن نگه دارد. پروژه نخ‌نما و البته شکست‌خورده کشته‌سازی، از پروژه‌های اصلی جریان ضدایرانی برای نیل به این هدف است. بویژه اگر بدانیم که فراخوان‌های اخیر جریان آشوب برای تحریک و به خیابان کشیدن مردم با عدم اقبال مواجه شده و ناکام مانده است. این جریان پس از آنکه در پروژه کشته‌سازی از اسرا پناهی و نیکا شاکرمی ناکام ماند، در روزهای اخیر اسامی جدیدی را برای تحریک احساسات مردم و ادامه‌دار شدن دامنه اغتشاشات مطرح کرده است.

نگین عبدالملکی اسم رمز پروژه جدید

به گزارش «وطن‌امروز»، نگین عبدالملکی اسم رمز جدیدترین دروغ‌پردازی جریان آشوب بود. اخیرا رسانه‌های ضدانقلاب مدعی شدند دختری با نام نگین عبدالملکی که در دانشگاه همدان مشغول تحصیل بوده، به دلیل ضرب‌و‌جرح از سوی نیروهای انتظامی و اصابت باتوم به سر، دچار خونریزی مغزی شده و در خوابگاه دانشجویی فوت کرده است. اما چندی نگذشت که با پیگیری رسانه‌ها مشخص شد نگین عبدالملکی در تاریخ بیستم مهرماه امسال در پی مصرف مشروبات الکلی تقلبی دچار مسمومیت شده و در نهایت جان خود را از دست داده است. همان زمان حمید کیانی، رئیس بیمارستان بعثت همدان در اظهاراتی، با اشاره به اینکه 3 جوان در همدان بر اثر مصرف مشروبات الکلی دچار مسمومیت شدید شدند، گفت: «وضعیت 2 نفر از بیماران وخیم بوده و در شرایط کما هستند و یک نفر دیگر نیز در حال طی مراحل درمانی است». 24 مهرماه نیز دادستان همدان در اظهاراتی از فوت 2 جوانی که به خاطر مصرف مشروبات الکلی تقلبی مسموم شده بودند خبر داد. حسن خانجانی گفت: صبح روز پنجشنبه ۲۰ مهرماه، دختر و پسر جوانی با علائم شدید مسمومیت توسط جوانی دیگر که او نیز دچار مسمومیت شده بود به 2 بیمارستان همدان انتقال داده می‌شوند. وی با بیان اینکه با تحقیقات و پیگیری‌‌های اولیه مشخص شد هر 3 نفر در ویلایی در همدان بر اثر مصرف مشروبات الکلی دچار مسمومیت شده‌اند، افزود: با وجود اقدامات درمانی دختر و پسری که حال‌شان وخیم‌تر بود، بعدازظهر روز جمعه 22 مهرماه فوت می‌کنند. دادستان همدان افزود: از کنار این موضوع براحتی نمی‌توان گذشت، بنابراین همان روز با دستور قضایی و انجام اقدامات فنی و تخصصی توسط پلیس اطلاعات، 2 متهم اصلی مشروبات الکلی یعنی فروشنده و سازنده تحت پیگرد قرار گرفتند، در این میان فروشنده دستگیر و متهم دیگر متواری شد. خانجانی عنوان کرد: با تحقیقات ضرب‌الاجلی برای نجات جان افراد دیگری که از این فروشنده مشروبات خریداری کرده بودند و با توجه به اینکه به خطر افتادن جان‌شان محتمل بود، شماره تماس ۲۰ نفر به دست آمد و به همگی آنان اطلاع داده شد که از مصرف مشروبات خودداری کنند. با توجه به همین موضوع، فارس با انتشار خبری اعلام کرد دختری که در این ماجرا فوت شده نگین عبدالملکی است که نام شناسنامه‌ای او پروین است.

تکذیب ادعای ضدانقلاب توسط پدر آرنیکا

آرنیکا قائم‌مقامی، دومین فردی بود که نامش به اسم رمز پروژه کشته‌سازی جریان آشوب تبدیل شد. رسانه‌های ضدانقلاب در اقدامی مشابه ماجرای اسرا پناهی، نیکا شاکرمی و نگین عبدالملکی، مدعی شدند آرنیکا قائم‌مقامی، دختر نوجوان تهرانی در جریان آشوب‌های تهران به دلیل ضرب و شتم از سوی نیروهای امنیتی و انتظامی جان خود را از دست داده است. اما بر خلاف ادعای رسانه‌های ضدایرانی، آرنیکا قائم‌مقامی 10 روز قبل از پنجره اتاق خود پرت شده و پس از سپری کردن چند روز در بیمارستان، به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است. این خبر را پدر آرنیکا به کلانتری 102 پاسداران گزارش داده است. پدر مرحومه قائم‌مقامی با حضور در شعبه چهارم دادسرای ناحیه 27 (امور جرائم جنایی) برای سیر مراحل قانونی، به بازپرس پرونده گفته است که در رابطه با مرگ دخترش شکایتی ندارد و دخترش هدف هیچ ضرب‌وجرحی در جریان اغتشاشات قرار نگرفته و بر اثر سقوط فوت کرده است. همچنین وی در رابطه با فوت فرزندش گفته است هنگامی که وارد اتاق آرنیکا شده، پی ‌برده دخترش به پایین پرتاب شده است و پس از حضور ماموران اورژانس در محل حادثه، آرنیکا به نزدیک‌ترین بیمارستان منتقل شده است.

میثم حسین‌پور بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جرائم جنایی تهران نیز با تایید این جزئیات اظهار کرده است: «خبر منتشر شده در فضای ‌مجازی مبنی بر ضرب‌وجرح مرحومه «آرنیکا قائم‌مقامی» در جریان اغتشاشات توسط ماموران پلیس کذب محض است و مرحومه بر اثر سقوط از پنجره خانه خود فوت کرده است، همچنین تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه دارد». گفتنی است بیمارستان گلستان نداجا نیز در نامه‌ای خطاب به کلانتری پاسداران، با تایید اظهارات پدر مرحومه قائم‌مقامی علت مرگ آرنیکا را سقوط از طبقه ۴ منزل اعلام کرده است.

پروژه کشته‌سازی؛ از همدان تا اراک

سومین پروژه کشته‌سازی ضدانقلاب در روزهای اخیر در اراک اتفاق افتاد. امپراتوری دروغ جریان ضدانقلاب اخیرا مدعی شد فردی در جریان اغتشاشات اراک جان خود را از دست داده است. اما ربیع‌الله قربانی، دادستان اراک ‌ضمن تکذیب این ادعا، اظهار کرد: شنبه‌شب، جسد مردی 31 ساله در ساختمان نیمه‌کاره‌ای در نزدیکی محل سکونتش در شهرستان اراک کشف شد. وی افزود: جسد این فرد در مکانی کشف شده است که در آن مکان هیچ‌گونه تجمعی شکل نگرفته و فوت این شخص ارتباطی با اغتشاشات اخیر نداشته است. دادستان مرکز استان مرکزی تصریح کرد: طبق معاینات اولیه جسد هیچ‌گونه جای زخم، شکستگی اندام دست، پا، گردن و جمجمه همچنین خونریزی مغزی مشاهده نشده است. اما بر اساس آزمایش‌های اخذشده از جسد، تست‌های مولتی‌دراگ از نظر آمفتامین و متاآمفتامین و مرفین مثبت بوده است. دادستان مرکز استان مرکزی با ابراز اینکه «نمونه آزمایش سم‌شناسی از جسد اخذ شده است که نتیجه آن متعاقبا از طریق پزشکی قانونی اعلام می‌شود»، گفت: تعیین علت تامه فوت بستگی به نتیجه آزمایش سم‌شناسی پزشکی قانونی دارد. علاوه بر این موارد، رسانه‌های ضدایرانی روز دوشنبه هفته جاری نیز مدعی شدند در پی حمله نیروهای انتظامی به یک هنرستان دخترانه در خیابان جیحون تهران، یک دختر دانش‌آموز جان خود را از دست داده است. در این رابطه نیز علی تیرگیر، معاون مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌و‌پرورش توضیحاتی پیرامون اتفاق رخ داده در هنرستان دخترانه صدر تهران ارائه و فوت یک دانش‌آموز در این اتفاق را قویا تکذیب کرد. وی گفت: به علت به همراه آوردن گوشی تلفن همراه به مدرسه و تاکید مدیر مدرسه برای رعایت قوانین، پروتکل‌ها و آیین‌نامه اجرایی مدارس مبنی بر الزام عدم به همراه آوردن تلفن همراه به مدرسه، یک درگیری میان برخی دانش‌آموزان و چند تن از والدین که در مدرسه حضور داشتند با کادر مدرسه رخ داد. تیرگیر افزود: طرح برخی حواشی در فضای مجازی جهت تشویش اذهان عمومی اعم از لخت کردن دانش‌آموزان برای بازرسی، زدن دانش‌آموزان با کمربند و... صحت ندارد. معاون مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌و‌پرورش با بیان اینکه همچنین مرگ یک دانش‌آموز در این درگیری قویا تکذیب می‌شود، گفت: انعکاس خبر فوت دانش‌آموز در ادامه موج‌سواری‌ها و سناریوی کشته‌سازی رسانه‌های معاند است‌. تیرگیر افزود: حضور آمبولانس نیز برخلاف آنچه «زخمی شدن با چاقو» منعکس شده، به علت افت فشار خون 2 دانش‌آموز بود که در همانجا درمان شدند و به بیمارستان هم نرفتند.

 

ناکامی مشهود در تکرار پروژه‌های شکست‌خورده

به رغم کشته‌سازی‌های متعدد جریان ضدایرانی که با هدف تحریک احساسات مردم و روشن نگه داشتن آتش آشوب انجام شد، هیچ کدام از دروغ‌پردازی‌های این جریان مورد قبول جامعه واقع نشد. اما نکته‌ مهمی که در ارتباط با پروژه‌های کشته‌سازی جریان ضدانقلاب مشهود است، تلاش این جریان برای تحریک احساسات قومیتی ایران است. نیکا شاکرمی، اسرا پناهی، نگین عبدالملکی و همچنین مهسا امینی هر کدام از قومیت‌های مختلف ایران بودند که رسانه‌های ضدانقلاب سعی داشتند با سوءاستفاده از آنها، قومیت‌های کشور را از آذری‌زبان‌ها و لرها گرفته تا مردم کرد، در مقابل حاکمیت قرار دهند؛ تقابلی که بدون شک نخستین قدم برای اجرایی کردن پروژه تجزیه ایران است.

منبع: وطن امروز

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها