آیت‌الله آملی خواستار مجازات آمران و عاملان جنایت حرم شاهچراغ شد

کد خبر: 1182266

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تسلیت به خانواده‌های داغدار حادثه تروریستی شب گذشته در حرم شاهچراغ در شیراز تأکید کرد: دستگاههای امنیتی و انتظامی و خصوصا دستگاه قضایی با قاطعیت و سرعت نسبت به شناسایی آمران و دست های پشت پرده این عمل ددمنشانه اقدام کند.

آیت‌الله آملی خواستار مجازات آمران و عاملان جنایت حرم شاهچراغ شد

به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، در پیام تسلیت آیت الله صادق آملی لاریجانی آمده است: جنایت تروریستی  که منجر به شهادت جمعی از زائران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه‌السلام و مجروح شدن عده ای دیگر شد، موجب تاسف و تاثر عمیق اینجانب شده است.

وی ادامه داد: ضمن عرض تسلیت به خانواده های محترم این عزیزان و مردم شهید پرور کشورمان،  انتظار قطعی از تمامی دستگاههای امنیتی و انتظامی و خصوصا دستگاه قضایی آن است که با قاطعیت و سرعت هر چه تمام تر نسبت به شناسایی آمران و دست های پشت پرده این عمل ددمنشانه اقدام کرده و عاملان جنایتکار آن را به سزای اعمالشان برسانند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی نیز بدانند این قبیل جنایات در به خاک و خون کشیدن مردم مظلوم و بی دفاع هرگز نخواهد توانست در اراده مردم صبور و مقاوم ایران اسلامی خللی وارد کند.خداوند روح مطهر شهدای ما را با انبیا و اولیای الهی محشور گرداند.

به گزارش ایرنا، شب گذشته هنگام اذان مغرب و عشا و برگزاری نماز جماعت در حرم حضرت شاهچراغ (ع)، فردی با اسلحه کلاشینکف با ۲۰۰ فشنگ و آمادگی قتل‌عام وارد حرم مطهر شده است. اما یکی از خدام هوشمندانه یکی از درب‌ها که به سمت صفوف نمازجماعت باز می‌شده را بسته و مانع از ورود این تروریست به محل برگزاری نماز شده است.

طوری که پس از ممانعت از حضور این تروریست در مراسم نماز، این فرد از طرف ضریح حرم مطهر احمد بن موسی (ع) وارد شده و زائرانی را که پیرامون ضریح مشغول زیارت بودند را به رگبار بسته است.

 در این حادثه ۱۵ نفر به شهادت رسیدند و ۱۹ نفر هم مجروح هستند که چهار نفر از مجروحان به اتاق عمل رفته‌اند و یک نفر هم در بخش مراقبت‌های ویژه بستری است.

ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها