سردار جلالی: حادثه تلخ در شیراز تکه جدیدی از پازل پروژه ناامنی سازی است

کد خبر: 1182292

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه تروریسم کور و وابسته به آمریکا بار دیگر چهره واقعی و کریه خود را به همگان نشان داد، تاکید کرد: اهداف تروریستی در ایران به دستور مستقیم آمریکا و رژیم صهیونیستی شکل می‌گیرد.

 سردار جلالی: حادثه تلخ در شیراز تکه جدیدی از پازل پروژه ناامنی سازی است

 سردار غلامرضا جلالی رئیس غیرعامل کشور با صدور پیامی حادثه تروریستی در حرم مطهر احمد بن‌ موسی (علیه السلام) را تسلیت گفت.

سردار جلالی با بیان اینکه تروریسم کور و وابسته به آمریکا بار دیگر چهره واقعی و کریه خود را به همگان نشان داد، تاکید کرد: اهداف تروریستی در ایران به دستور مستقیم آمریکا و رژیم صهیونیستی شکل می‌گیرد.

رئیس سازمان پداند غیرعامل کشور با اشاره به اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی پروژه ناامن سازی ایران را با اغتشاشات شهریور ماه کلید زده‌اند، گفت: حادثه تلخ در شیراز تکه جدیدی از پازل پروژه ناامنی پس از همراهی نکردن مردم با جریان تخریب و اغتشاش بوده است.

وی با بیان اینکه مطالبه اصلی امروز مردم از مسئولین کشور برخورد قاطع با هر نوع ناامنی در کشور است، گفت: مماشات در برابر جریان تخریب و اغتشاش، امنیت و منافع مردم را به مخاطره می‌اندازد و انتظار از دستگاه قضا برخورد جدی با عاملین و بسترسازان این اتفاقات است.

جلالی با تاکید بر اینکه این حادثه اتمام حجت برای همه است، افزود: این انتظار از دانشجویان نیز وجود دارد که بصیرت بیشتری به خرج دهند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پایان به شهادت رسیدن زائران حرم مطهر شاه چراغ را به خانواده‌ها و بازماندگان تسلیت گفته است و تاکید کرده خون این شهدا همچون چهار دهه گذشته گریبان آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی کودک‌کش را خواهد گرفت.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها