حاجی دلیگانی: مردم به لحاظ معیشتی دچار مشکل هستند و دولت باید با اقشار مختلف به گفت‌وگو بنشیند

کد خبر: 1182398

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس گفت: مردم به لحاظ معیشتی دچار مشکل هستند و دولت باید در این زمینه با اقشار مختلف به گفت‌وگو بنشیند.

حاجی دلیگانی: مردم به لحاظ معیشتی دچار مشکل هستند و دولت باید با اقشار مختلف به گفت‌وگو بنشیند

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس گفت: مردم به لحاظ معیشتی دچار مشکل هستند و دولت باید در این زمینه با اقشار مختلف به گفت‌وگو بنشیند.

حسینعلی حاجی دلیگانی بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری و فعالان اقتصادی شهرستان شاهین شهر و میمه که با حضور سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد برگزار شد، اظهار داشت: در طول انقلاب هر زمانی که در آستانه پیشرفتی قرار می‌گرفتیم با یک برنامه ریزی و توطئه‌ای از سوی دشمنان انقلاب اسلامی مواجه شده‌ایم.

وی در ادامه با بیان اینکه بعد از آن جراحی اقتصادی که توسط آیت الله رئیسی اتفاق افتاد خیلی از مسائل و مشکلات اقتصادی شفاف شد، ابراز داشت: این جراحی همه دولت را برای حل مشکلات اقتصادی مردم بسیج کرد، به همین دلیل دشمنان وقتی دیدند که دولتی روی کار آمده و در حال رفع مشکلات مردم است دست به جنگ ترکیبی زدند، جنگی که همه جنبه‌های اقتصادی و فرهنگی و سیاسی و اجتماعی در آن دیده می‌شود.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: همه فتنه‌هایی که اتفاق افتاده در این ۴۳ سال انقلاب با حضور مردم و درایت رهبر معظم انقلاب پایان پذیرفته است.

آسیب دیدن یک طلبه از سوی اغتشاشگران در شاهین شهر

وی به آسیب دیدن یکی از طلاب شاهین شهر توسط افراد اغتشاش گران به شدت اعتراض کرد و گفت: این افراد تاوان بدی را پس خواهند داد.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه انتظار ما از وزارت اقتصاد و دارایی این است که مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را پیگیری و حل و فصل کند، اضافه کرد: در این شرایط مردم بی اعتماد شده‌اند بنابراین دولت باید با اقشار مختلف مردم به گفت و گو بپردازد و آنها را اقناع کند.

وی با تاکید بر اینکه دولت باید در اطلاع‌رسانی‌های اقتصادی با مردم شفافیت داشته باشد، افزود: دولت به خصوص اعضای هیأت اقتصادی آن به مشکلات اقتصادی بپردازند، نقیصه‌های پلتفرم‌ها و سامانه‌هایی همچون «بهین یاب» یا «رهتاب» را حل و فصل کنند که اختلال در آنها موجب سردرگمی مردم شده است.

بانک‌ها در ارائه تسهیلات به اقشار مختلف مردم کم‌کاری می‌کنند

نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بانک‌ها در ارائه تسهیلات به اقشار مختلف مردم کم کاری می‌کنند و بیشتر کسر اقساط کارمند دولتی می‌خواهند، ادامه داد: بسیاری از واحدهای دولتی در اصفهان به علت نپرداختن معوقات بانکی به تملک بانک‌ها در آمده‌اند.

وی با بیان اینکه هشت هیأت حل اختلاف مالیاتی در استان باید صبح و عصر فعالیت باشد، اضافه کرد: این در حالی است که نزدیک به ۴ هزار پرونده مالیاتی منتظر تعیین تکلیف‌های مالیاتی هستند.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه تبعیض کشور را نابوده کرده و باید دولت به سمت رفع این نقیصه‌ها باشد، ابراز داشت: بر اساس ماده ۲۷ قانون مالیات ارزش افزوده شهرداری‌ها باید بر پای خود اداره شوند اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

پرونده مالیاتی ۷۰ واحد بزرگ صنعتی اصفهان در تهران بررسی می‌شود

وی ادامه داد: ماده ۳۲ و ۵۸ قانون ارزش افزوده حق و حقوق و شهرداری و دهیاری و سایر را به درستی رعایت نکرده و پرداخت نشده است.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه با بیان اینکه پرونده ۷۰ واحد بزرگ صنعتی استان اصفهان در حوزه مالیاتی در تهران در حال بررسی است، افزود: ضروری است که این پرونده‌ها در استان رسیدگی شود تا هر چه زودتر تعیین تکلیف شود.

وی همچنین به کمبود نیروی انسانی در اداره مالیات برخوار و میمه اشاره کرد و ابراز داشت: باید هر چه سریع‌تر این مشکل برطرف شود./مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها