احمد کریمی اصفهانی:

قالیباف می‌تواند برای حل مشکلات میان سه قوه وحدت ایجاد کند

کد خبر: 1182833

احمد کریمی اصفهانی گفت: آقای قالیباف یکی از چهره‌های مهم نظام است و وحدت سه قوه برای حل این مشکلات نیازمند است که اگر مشکل قانونی داریم آقای قالیباف باید نقش بازی کند.

قالیباف می‌تواند برای حل مشکلات میان سه قوه وحدت ایجاد کند

به گزارش سایت فردا، به نقل از سایت خبرسراسری، احمد کریمی اصفهانی، فعال سیاسی اصولگرا، در آغاز درباره سخنان امروز قالیباف مبنی بر ایجاد تغییرات در ساختارها گفت: «اصلاحات در مجموع یعنی آنچه که لازمه یک نظام است و باید هرآنچه که در راستای تسهیل‌کردن کار مردم چه از سازمان‌های مختلف گرفته تا کار های مختلفی که مردم دارند باید تغییراتی به نفع مردم صورت بگیرد. در رابطه با معیشت مردم بالاخره باید محاسباتی انجام شود که بالاخره در سفره آن ها نان باشد که با تغییر ساختار ها می توان این کار را انجام داد با گرانی و تورم و فساد نیز باید مقابله صورت بگیرد تا مردم آرامش بگیرند».

وی در ادامه نسبت به راهکار عبور از بحران افزود: «مردم باید بدانند که هیچکدام از کار های یک ماه اخیر راهکار حل مشکل نیست مسئولین نیز باید برای رضایتمندی مردم دقت کنند و از طرفی کسانیکه فریب خوردند باید از کسانیکه جرم مرتکب شده اند جدا باشند».

او در پایان درباره نقش قالیباف در اجرا اصلاحات مورد نیاز گفت: «آقای قالیباف یکی از چهره‌های مهم نظام است و وحدت سه قوه برای حل این مشکلات نیازمند است که اگر مشکل قانونی داریم آقای قالیباف باید نقش بازی کند اگر در اجرا مشکل داریم باید قوه مجریه نقش بازی کند و قوه قضاییه نیز باید اخلال ها را بگیرد؛وحدت این سه قوه نهایت باید به نفع مردم عمل کند».

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها