آخرین وضعیت استیضاح وزیر صمت در مجلس

کد خبر: 1183035

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه عملکرد وزارت صمت به ویژه در حوزه تولید، صنعت و تجارت با توجه به وجود رکود و تورم در کشور، قابل قبول است، گفت: در یک سال اخیر مسیر جدیدی در وزارت صمت طراحی شده است.

آخرین وضعیت استیضاح وزیر صمت در مجلس

رحیم زارع درباره آخرین وضعیت استیضاح وزیر صمت در مجلس، اظهار داشت: سید رضا فاطمی امین، وزیر صمت، دارای سابقه کار در وزارت صمت است و با این حوزه آشنایی دارد و در طول یک سال اخیر نیز که سال اول دولت بوده است، مسیر جدیدی را طراحی کرده است.

وی افزود: وزیر صمت بعد از یک سال تلاش بر حوزه کاملا مسلط شده است و استیضاح به صلاح نیست، اگر بخواهیم باز فرد دیگری جایگزین شود فرصت‌ها از دست می‌رود بلکه باید به وی فرصت داده شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: عملکرد وزیر صمت به ویژه در حوزه تولید، صنعت و تجارت با توجه به وجود رکود و تورم در کشور، قابل قبول است.

نماینده مردم آباده با اشاره به شرایط داخلی کشور، برخی ‌فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها، استیضاح وزیر صمت را به زیان وزارتخانه صنعت و معدن و تجارت دانست و یادآور شد که وزیر صمت بسیار خوب عمل کرده است.

زارع گفت: با توجه به فشار تحریم‌ها خصوصا در حوزه صنعت و از سوی دیگر تسلط فاطمی امین بر حوزه وزارت صمت، استیضاح فقط موجب بروز مشکلات بیشتر در این وزارتخانه می‌شود، قطعا استیضاح در این شرایط به صلاح کشور نیست زیرا همه حوزه‌های صنعت و معدن و تجارت متضرر می‌شوند.

وی تأکید کرد: اگر وزیر صمت تیم خود را تقویت کند، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

زارع بیان داشت: در شرایطی که فاطمی امین می‌تواند این مسیر را ادامه دهد نباید هزینه‌‌های مدیریتی را بالا ببریم و باید از تجربه و تخصص وی در مدیریت این وزارتخانه استفاده کنیم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بیان داشت: استیضاح راهکار‌ و به صلاح نیست‌ و عملکرد او در مجموع نمره مناسبی داشته است.

وی تصریح کرد: باید دقت شود که وزیر صمت در چه وضعیتی وزارتخانه را تحویل گرفت‌ و امروز به کجا رسیده است‌.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها