وزیر ارتباطات: به قولی که به نمایندگان دادم وفادارم

کد خبر: 1183092

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در یک سال گذشته از شروع دولت سیزدهم نزدیک به ۲ هزار ۲۰۰ روستا مشکل ارتباطی اینترنتی حل شده و تا پایان شهریور سال ۱۴۰۲ تمامی روستاهای کشور مشکل اینترنت نخواهند داشت.

 وزیر ارتباطات: به قولی که به نمایندگان دادم وفادارم

عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در دولت سیزدهم بیش از هفت هزار دوستان را داشتیم که یا فاقد ارتباطات بودند و یا ارتباطاتشان بی‌کیفیت بود.

وی افزود: در یک سال گذشته از شروع دولت سیزدهم نزدیک به ۲ هزار ۲۰۰ روستا مشکل ارتباطی اینترنتی حل شده  و تا پایان شهریور سال ۱۴۰۲ تمامی روستاهای کشور مشکل اینترنت نخواهند داشت.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: قولی که ما به نمایندگان مجلس داده‌ایم و همچنان هم بر این قول هستیم این است که تا پایان شهریور سال آینده و در هفته دولت همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور به شبکه پایدار پرسرعت متصل کنیم.

زارع‌پور خاطرنشان کرد: همکاران ما شبانه‌روز چه در وزارتخانه و چه در اپراتورها در حال تلاشند تا بتوانیم قولی را که به مردم محترم و نمایندگانشان در مجلس داده‌ایم را ظرف ده ماه آینده عملیاتی سازیم.

وی افزود: بعد از این کار به سراغ افزایش کیفیت شبکه ارتباطی روستاهای خواهیم رفت که پیش از این از شبکه ارتباطی برخوردار بوده و امروز جمعیتشان بیشتر شده و یاد کانون گردشگری تبدیل شده اند خواهیم رفت.

وزیر ارتباطات گفت: در آغاز به کار دولت سیزدهم هفت هزار روستا به شبکه ملی ارتباطات متصل نبودند که تاکنون ۲۲۰۰ روستا از این ۷۰۰۰ مورد به شبکه ملی ارتباطات متصل شدند. / فارس

پایان پیام/

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

وزیر ارتباطات

زارع پور

اخبار مرتبط

    شروط دولت برای افزایش تعرفه تلفن

    ۰۸:۰۹ ۱۴۰۱-۸-۴

    اعلام حمایت دولت از مشاغل اینترنتی امشب

    ۱۴:۳۰ ۱۴۰۱-۸-۳

    تماس از3پیامرسان بومی باموبایل ابلاغ شد

    ۱۱:۲۵ ۱۴۰۱-۸-۱

    برخوردوزارت ارتباطات بامخابرات برسرتعرفه

    ۱۱:۵۵ ۱۴۰۱-۷-۳۰

Share

Facebook

Twitter

Google+

LinkedIn

te

Email

Google Gmail

http://fna.ir/1scr21

بانی مد

اقامت 24

لایف وب

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

Captcha

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها