قاضی‌عسکر: آزادی بیان در هیچ کجا مثل اسلام آزاد نیست

کد خبر: 1183215

قاضی‌عسکر: اغتشاشگران به دنبال آزادی حیوانی بودند قاضی‌عسکر: اغتشاشگران به دنبال آزادی حیوانی بودند سایز متن الف الف ۱.۷K ۰ فارس/ تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: اسلام طرفدار آزادی است اما آزادی اخلاقی و نه حیوانی؛ اما آزادی مضحکی که اغتشاشگران مطرح کردند این بود که برهنه بشوند که این چیزی جز آزادی حیوانی نیست. حجت الاسلام سیدعلی قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در آئین گرامیداشت شهدای مدفون در این حرم مطهر که عصر امروز با حضور خانواده های شهدا و مسؤولان استانی و شهرستانی در تالار شیخ صدوق آستان مقدس برگزار شد، اظهار کرد: اسلام طرفدار آزادی است اما آزادی اخلاقی و نه حیوانی؛ اما آزادی مضحکی که اغتشاشگران مطرح کردند این بود که برهنه بشوند که این چیزی جز آزادی حیوانی نیست. وی با بیان اینکه آزادی بیان در هیچ کجا مثل اسلام آزاد نیست، گفت: آزادی حیوانی مربوط به غرب است؛ آنها می خواهند این مدل از آزادی را بیاورند به ایرانی که بیش از ۳۰۰ هزار شهید در راه استقلال و آزادی داده است. تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) افزود: حجاب برای زن مصونیت و افتخار است، ما نمی خواهیم که زن ابزار باشد چرا که زن، شخصیتی انسان ساز است اما این افراد بعد از ۴۳ سال می خواهند ما را به مسیر آزادی غربی ببرند. قاضی عسکر با تسلیت شهادت شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ گفت: این افراد تبلیغ می کنند حادثه تروریستی شیراز کار نظام است در حالی که خود داعش اعلام کرده که کار ما بوده است و خدا را شکر عاملان را دستگیر کردند و به زودی اعترافات آنان را خواهیم شنید که به کجاها وصل بودند و از کجا تامین مالی شده اند. وی یادآور شد: منافقان فقط ۱۷ هزار شهید از این مردم گرفته اند و اگر شهدا و خانواده هایشان نبودند امروز امنیت نداشتیم؛ خانواده‌های شهدا به ما عزت دادند و نگذاشتند پیش قدرت‌ها سرخم کنیم و شما ببینید ددمنشانی را که بیش از ۱۰۰ آمبولانس آتش زدند. تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در پایان خاطرنشان کرد: امروز به برکت خون شهدا آینده روشنی داریم و با زحمات دانشمندان کشتی های قاره پیما، پهپاد، پالایشگاه و غیره می سازیم؛ قبل از انقلاب اسلامی شرکت دانش بنیان نداشتیم اما امروز ۸ هزار شرکت دانش بنیان داریم و این استقلال کشور است و بدانید که خون شهدا هدر نرفته است.

قاضی‌عسکر:  آزادی بیان در هیچ کجا مثل اسلام آزاد نیست

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) گفت: اسلام طرفدار آزادی است اما آزادی اخلاقی و نه حیوانی؛ اما آزادی مضحکی که اغتشاشگران مطرح کردند این بود که برهنه بشوند که این چیزی جز آزادی حیوانی نیست.

حجت الاسلام سیدعلی قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در آئین گرامیداشت شهدای مدفون در این حرم مطهر که عصر امروز با حضور خانواده های شهدا و مسؤولان استانی و شهرستانی در تالار شیخ صدوق آستان مقدس برگزار شد، اظهار کرد: اسلام طرفدار آزادی است اما آزادی اخلاقی و نه حیوانی؛ اما آزادی مضحکی که اغتشاشگران مطرح کردند این بود که برهنه بشوند که این چیزی جز آزادی حیوانی نیست.

وی با بیان اینکه آزادی بیان در هیچ کجا مثل اسلام آزاد نیست، گفت: آزادی حیوانی مربوط به غرب است؛ آنها می خواهند این مدل از آزادی را بیاورند به ایرانی که بیش از ۳۰۰ هزار شهید در راه استقلال و آزادی داده است.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) افزود: حجاب برای زن مصونیت و افتخار است، ما نمی خواهیم که زن ابزار باشد چرا که زن، شخصیتی انسان ساز است اما این افراد بعد از ۴۳ سال می خواهند ما را به مسیر آزادی غربی ببرند.

قاضی عسکر با تسلیت شهادت شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ گفت: این افراد تبلیغ می کنند حادثه تروریستی شیراز کار نظام است در حالی که خود داعش اعلام کرده که کار ما بوده است و خدا را شکر عاملان را دستگیر کردند و به زودی اعترافات آنان را خواهیم شنید که به کجاها وصل بودند و از کجا تامین مالی شده اند.

وی یادآور شد: منافقان فقط ۱۷ هزار شهید از این مردم گرفته اند و اگر شهدا و خانواده هایشان نبودند امروز امنیت نداشتیم؛ خانواده‌های شهدا به ما عزت دادند و نگذاشتند پیش قدرت‌ها سرخم کنیم و شما ببینید ددمنشانی را که بیش از ۱۰۰ آمبولانس آتش زدند.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در پایان خاطرنشان کرد: امروز به برکت خون شهدا آینده روشنی داریم و با زحمات دانشمندان کشتی های قاره پیما، پهپاد، پالایشگاه و غیره می سازیم؛ قبل از انقلاب اسلامی شرکت دانش بنیان نداشتیم اما امروز ۸ هزار شرکت دانش بنیان داریم و این استقلال کشور است و بدانید که خون شهدا هدر نرفته است./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها