سردار نقدی: جوانان و مردم‌مان در یک فضای تحت مدیریت دشمن رها کرده ایم

کد خبر: 1183716

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه قدرت سیاسی و اراده سیاسی ما غالب است، گفت: تمام آنچه که آمریکا در منطقه تصمیم می‌گیرد شکست می‌خورد و تمام آنچه که ایران تصمیم می‌گیرد به پیروزی می‌رسد و‌ ما در مولفه قدرت با وجود همه تحریم‌ها و فشارها بالا می‌رویم و این موضوع آنها را وادار به عکس‌العمل می‌کند.

سردار نقدی:  جوانان و مردم‌مان در یک فضای تحت مدیریت دشمن رها کرده ایم

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه قدرت سیاسی و اراده سیاسی ما غالب است، گفت: تمام آنچه که آمریکا در منطقه تصمیم می‌گیرد شکست می‌خورد و تمام آنچه که ایران تصمیم می‌گیرد به پیروزی می‌رسد و‌ ما در مولفه قدرت با وجود همه تحریم‌ها و فشارها بالا می‌رویم و این موضوع آنها را وادار به عکس‌العمل می‌کند.

سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در  نشست هم‌اندیشی نخبگان اقشار بسیج سپاه ثارالله استان کرمان اظهار داشت: ما مشکلات اقتصادی در کشور داریم که البته امروز بخش اعظم دنیا با این مشکلات مواجه هستند و ما ۴۳ سال در تحریم هستیم و ۱۲سال با ذره‌بین  همه معاملات ما را زیر نظر دارند و همه‌جانبه قفل می‌کنند و در این زمینه ده‌ها کشور با هم، هم‌عهد هستند و حتی داروی بیماران خاص را به ما نمی‌دهند.

سردار نقدی بیان داشت:  حدود ۶ ماه است که آلمان و فرانسه تنها توسط روسیه و فقط در زمینه انرژی تحریم انرژی شده‌اند، الان مردم‌شان کف خیابان تابلو به‌دست که ما گرسنه هستیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما مشکل اقتصادی و بیکاری داریم و بخش‌های زیادی از مردم با مشکل معیشت مواجه هستند و در این مشکلات یک اشتباه دیگر انجام داده‌ایم و آن هم اینکه جوانان و مردم‌مان در یک فضای تحت مدیریت دشمن رها کرده ایم و مدیریت  افکار عمومی خود را دست آمریکا و صهیونیست‌ها داده‌ایم.

وی عنوان کرد: واقعیتی هم یک طرف دیگر است و تمام فشارها را به انقلاب اسلامی آورده‌اند چون منحنی‌های مولفه قدرت  ایران در طول ۴۳ سالی که از انقلاب می‌گذرد بالا بوده اما در این مدت تمام مولفه‌های قدرت آمریکا و اسرائیل به‌شدت رو به پایین بوده است.

سردار نقدی تصریح کرد: آمریکا و هم پیمانانش با وجود هزینه هشت‌هزار میلیارد دلاری در منطقه در عرصه مذاکرات، عرصه سیاسی، سوریه، افغانستان، یمن و عراق  شکست خوردند و با افتضاح از افغانستان فرار کردند و از انقلاب اسلامی مفتضحانه شکست خوردند.

وی افزود: یک اتفاقی در خیابان‌های ما رخ می‌دهد که باید ببینیم محصول کدام‌یک از این دو واقعیت است؛ اگر واقعیت گرانی، بیکاری، معیشتی عامل اصلی این رفتارها و حرکت‌هاست، طبیعتا باید شعار، خواسته و پیام‌های خاص خودش را داشته باشد، اما آیا شعارهایی که داده می‌شود بیان‌گر این نوع مشکلات بود؟

سردار نقدی ابراز داشت: دشمن می‌خواهد واقعیت اقتدار و سربلندی ما را به چالش بکشد. کشوری که ۱۲ سال سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه آن اعمال کردند امروز آن را متهم می‌کنند که به روسیه که خود  قدرتمندترین سازنده سلاح دنیاست، تسلیحات می‌فروشد.

وی  با اشاره به اینکه در قدرت سیاسی اراده سیاسی ما غالب است، بیان داشت:  تمام آنچه که آمریکا در منطقه تصمیم می‌گیرد شکست می‌خورد و تمام آنچه که ایران تصمیم می‌گیرد به پیروزی می‌رسد و‌ ما در مولفه قدرت با وجود همه تحریم‌ها و فشارها بالا می‌رویم و این موضوع آنها را وادار به عکس‌العمل می‌کند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها مرتکب جنایت شدند و شهید سلیمانی را از ما گرفتند و رئیس‌جمهور آمریکا رسماً تهدید کرد که اگر جواب بدهید ۵۳ نقطه فرهنگی ایران را می‌زنم، عنوان کرد: همان زمان پاسداران انقلاب عین‌الاسد را شخم زدند و آنها هیچ غلطی نکردند و این اقتدار را دنیا دید و سبب شد چین و روسیه بال و پر گرفته و در مقابل آمریکا بایستند و سیطره‌ای که آمریکا برای خود درست کرده بود شکست. این‌ها واقعیت‌هایی‌ست که برای‌شان سخت است.

وی افزود: دشمن به‌دنبال باز شدن گره اقتصادی و بهبود وضعیت مردم ایران نیست بلکه اصل کشور را هدف قرار داده و یک قرارگاهی از ۳۶ کشور در سنت‌کام تشکیل داده‌اند و پول‌ها و تمامی شبکه‌های جاسوسی را وسط آورده‌اند و‌ علیه ملت ایران شلیک می‌کنند. بحمدالله ملت ایران اسلامی با صلابت یک جواب نه محکم به آنها داد و نشان دادند شایسته مدال هستند که امام راحل در وصیت‌نامه خود به ملت دادند.

سردار نقدی ادامه داد: طبق گزارش دادگستری آمریکا به کنگره، ۴۲۳۴ زندانی در زندان‌های آمریکا در سال ۲۰۱۹ کشته شده‌اند و این آماری است که خودشان داده‌اند و در ادامه گزارش آمده؛ آمار کشته‌ها نسبت به سال قبل ۶ درصد کاهش داشته است و ۹۵۰ نفر زندانی دیگر در زندان‌های آمریکا وجود دارد که خانواده‌های آنها از آنها خبر ندارند.

وی اظهار کرد: سالانه در زندان‌های آمریکا چندهزار نفر کشته می‌شوند و به اندازه کل زندانی‌های جهان در آمریکا زندانی وجود دارد.

سردار نقدی اظهار داشت: در عربستان در اردیبهشت سال گذشته ۳۷ نوجوان را به‌دلیل پخش اعلامیه علیه رژیم سعودی جلو دوربین گردن زدند و دو سال قبل هم ۸۰ نوجوان دیگر را گردن زدند و عربستان و‌ متحدانش هر روز در یمن جنایت‌هایی را انجام‌ می‌دهند و خاشقچی که مخالفی از جنس خودشان بود آن را در سفارت عربستان در ترکیه با اره برقی تکه‌تکه می‌کنند و در اسید حل می‌کنند.

وی اضافه کرد: در ماه‌های اخیره گورهای دسته‌جمعی که انگلیسی‌ها در زمان حمله به کانادا بومی‌های سرخ پوست را کشتند و در کنار کلیساهایشان دفن کردند، کشف شد.

سردار نقدی  گفت: کومله که خود این روزها  مدافع خانم‌ها شده و شعار زن، زندگی و آزادی می‌دهند،  یکی از خشن‌ترین گروه‌ها است. افرادی را که اسیر می‌کردند با سرامیک و موزاییک سر می‌بریدند تا زجرکش شوند و تنها می‌توان ده‌ها جلد کتاب در مورد جنایت منافقان علیه منافقان نوشت.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: هرچه دیکتاتور درجه یک در جهان وجود دارد نوکر آمریکا است.

وی افزود: ما خطای بزرگی کرده‌ایم جوانان خود را در شبکه‌های اجتماعی و مجازی گذاشته‌ایم که جوان تحت تأثیر دروغ های دشمن تصویر غلطی از واقعیت‌ها داشته باشد و امروز وظیفه ما روشنگری است و باید این اشتباه را توبه و‌ جبران کنیم

سردار نقدی عنوان کرد: باید خانه‌به‌خانه، مدرسه‌به‌مدرسه و مردم را اگر احیانا تحت تاثیر تبلیغات قرار گرفته‌اند‌ نسبت به واقعیات روشن کنیم.

وی تاکید کرد: در کجای دنیا این‌قدر سعه‌صدر وجود دارد که هشت‌سال دولتی می‌آید که  تفکرش بر خلاف اصول اساسی نظام است، اما به‌دلیل اینکه مردم به آن رای داده‌اند، تحمل می‌شود و بدترین رفتارها را نسبت به خطوط اصلی نظام نشان داد و بدترین نا فرمانی‌ها را کرد ،اما به خاطر مردم احترام شد، آیا این دیکتاتوری است؟

سردار نقدی ادامه داد: ولایت فقیه ضد دیکتاتوری‌ترین پدیده در حاکمیت است و مانع دیکتاتوری در حکومت شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ما ایراد داریم و باید خودمان با تلاش و‌ کار ایراداتمان  را برطرف کنیم. مسائل اقتصادی را باید در مسیر خودش حل کنیم و یک‌ جاهایی خودمان گره ایجاد کرده‌ایم که باید باز کنیم.

 وی افزود: در توطئه اخیر دشمنان با شکست مواجه شدند و آنها  تمام شبکه‌های جاسوسی و عناصری که سال‌ها آموزش داده بودند و همه رسانه‌ها  را در حد رسوایی به میدان آوردند. تلویزیون اینترنشنال به‌عنوان مرکز فرماندهی آموزش‌های خرابکارانه بود که آموزش می‌داد بانک‌ها، اماکن عمومی و ...را به آتش بکشید.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب ابراز داشت: در اغتشاشات اخیر متاسفانه ما از لحاظ قانونی ضعیف عمل کردیم و باید با دانش‌آموزان و دانشجویان گفت‌و‌گو‌ کرد.

سردار نقدی بیان کرد: آمریکا و اروپا ۲۰۰ سال با دست باز بدون مزاحمت فرصت داشتند لیبرالیسم را پیاده کنند و‌ محصول آن ۴۹میلیون نفر فقر و بیشترین زندانی در جهان در آمریکا شده و همچنین محصول آن در انگلیس میلیون‌ها نفر کارتن‌خواب شده و این‌ها واقعیت است./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها