آیت‌الله دری نجف‌آبادی: بی‌حرمتی به آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی مورد تایید نیست

کد خبر: 1183971

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هر فردی در اغتشاشات و آشوب‌های اخیر مقصر است باید بر اساس قانون مجازات شود.

 آیت‌الله دری نجف‌آبادی: بی‌حرمتی به آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی مورد تایید نیست

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هر فردی در اغتشاشات و آشوب‌های اخیر مقصر است باید بر اساس قانون مجازات شود.

آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی پیش از ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در اراک در جمع خبرنگاران با اشاره به توطئه‌های دشمنان در 43 انقلاب اظهار داشت: دشمن در طول 43 سال انقلاب همواره توطئه‌های بسیار زیادی علیه مردم ایران به پا داشته است هرچند ملت ایران آگاه، هوشیار و بیدار هستند و با پشتیبانی از امام راحل و مقام معظم رهبری تمامی توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند.

وی افزود: مقاومت در برابر دشمنان رمز پیروزی مردم ایران و انقلاب اسلامی است و ملت ایران اسلامی با حضور پرشور در راهپیمایی امروز انزجارخود از دشمنان، بیگانگان، آمریکا، اسرائیل، داعش، آل سعود و تجزیه طلبان را اعلام کردند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک تصریح کرد: حضور پرشور مردم ایران اسلامی در راهپیمایی امروز بار دیگر وحدت، یکپارچگی، انسجام، آرمانگرایی و وفاداری را به امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب، شهید سلیمانی و شهدای انقلاب را به جهانیان نشان داد.

دری نجف‌آبادی با بیان اینکه توطئه های اخیر دشمنان، ملت ایران را بیدارتر کرد، عنوان کرد: ملت ایران اسلامی باید با حفظ وحدت و انسجام ملی در جهت خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان حرکت کنند و با همدلی و هم افزایی یکدیگر در جهت آبادانی میهن اسلامی گام بردارند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مشکلات و موانع پیش روی ملت تنها با وحدت و یکپارچگی و توجه ویژه به ظرفیت‌ها و توان داخلی حل می‌شوند ادامه داد: آشوب و اغتشاش خیانت به کشور، آرمان‌های انقلاب، امام راحل(ره) و خون شهدا و آب در آسیاب دشمنان ریختن است و سبب قرار گرفتن کشور در اختیار بیگانگان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: راهپیمایی 13 آبان امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شد و پیام بصیرتی، آگاهی، زمان شناسی، حادثه شناسی و توطئه شناسی راهپیمایی 13 آبان امسال از سال‌های گذشته به مراتب بیشتر است.

دری نجف‌آبادی اضافه کرد: بی‌حرمتی به آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی مورد تایید نیست و باید از بروز هرگونه در کشور حوادث جلوگیری شود و هر فردی در اغتشاشات و آشوب‌های اخیر مقصر است باید بر اساس قانون مجازات شود./تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها