واکنش سردار شکارچی به اتهامات در مورد دخالت ایران در جنگ اوکراین

کد خبر: 1184149

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاع ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مبادلات ایران با روسیه مربوط به سال‌ها قبل از جنگ روسیه با اوکراین است.

واکنش سردار شکارچی به  اتهامات در مورد دخالت ایران در جنگ اوکراین

 معاون فرهنگی و تبلیغات دفاع ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مبادلات ایران با روسیه مربوط به سال‌ها قبل از جنگ روسیه با اوکراین است.

سردار سرتیپ ابوالفضل شکارچی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: نیروهای مسلح ایران اسلامی در اوج آمادگی و اقتدار قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها، رژیم صهیونیستی و اروپایی‌ها قدرت ایران اسلامی را درک کرده‌اند افزود: امروز جمهوری اسلامی بسیار قوی، منسجم و مقتدر تر از آن است که در مقابل تهدید دشمن بخواهد موضعی داشته باشد.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاع ستاد کل نیروهای مسلح با رد برخی اتهامات در مورد دخالت کشورمان در جنگ اوکراین تصریح کرد: ایران هیچ دخالتی نداشته و ادعاهای استکبار جهانی در این زمینه تهمتی بیش نیست.

وی با بیان اینکه رژیم اوکراین به طور کامل وابسته به صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها است ادامه داد: رژیم حاکم در اوکراین با تزریق فکری رژیم‌های سلطه‌گر نطقی می‌کنند و ما بیشتر این ادعاها را به صورت نطق می‌بینیم.

سردار شکارچی با بیان اینکه مبادلات ایران با روسیه مربوط به سال‌ها قبل از جنگ روسیه با اوکراین است گفت: حرف‌ها و اتهام‌هایی که رؤسای جمهور آمریکا و اوکراین به ایران نسبت می‌دهند، به طور کامل دروغ و تهمت است.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاع ستاد کل نیروهای مسلح بیان اینکه ایران دخالتی در جنگ بین دو کشور روسیه و اوکراین ندارد خاطرنشان کرد: هر اتفاقی که می‌افتد مربوط به خودشان است.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی عامل شروع جنگ اوکراین است ادامه داد: انواع و اقسام سلاح و تجهیزات نظامی را در اختیار ارتش این کشور می‌گذارد، اما ایران را متهم به دخالت در این جنگ می‌کند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاع ستاد کل نیروهای مسلح در ارتباط با اظهارات رئیس جمهور آمریکا در باره آزادی ایران گفت: رئیس جمهور آمریکا دچار آلزایمر و ناتوانی است و ما این گفته او را که بیشتر شبیه شوخی است، جدی نمی‌گیریم.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها