پیشنهاد یک نماینده به آمریکا و فرانسه/ در کشورتان رفراندوم بگذارید

کد خبر: 1184350

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عده ای از رفراندوم سخن می گویند، گفت: انقلاب ما اولین و تا این لحظه آخرین انقلابی است که رفراندوم گذاشت و مردم نظر دادند، لذا از آمریکا و فرانسه هم می خواهم که یک بار زیر بار رفراندوم بروند و این کار را انجام دهید.

پیشنهاد یک نماینده به آمریکا و فرانسه/ در کشورتان رفراندوم بگذارید

 احد آزادی خواه در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی خطاب به جوانانی که به برخی از عملکردها معترض هستند، گفت: جوانان عزیز، دانشجویان و دانش آموزان؛ امروز برخی از مصادیق دوست و دشمن را تشریح می‌کنم، بشنوید و خود قضاوت کنید. اگر می‌خواهید بدانید دوست و دشمن کیست، زلزله رودبار و منجیل در ۳۱ خرداد ۱۳۶۹ را با ۳۷ هزار نفر تلفات جانی یادآوری می‌ کنم، از پدران خود بپرسید چه قشری به داد مردم رسید.

وی افزود: اگر خواستید نقش بسیج مخلص را بدانید، زلزله ۵ دی ۱۳۸۲ را با ۵۰ هزار کشته یادآور می‌شوم، از پدران خود بپرسید چه قشری به داد مردم رسید؟ اگر دشمن را می‌‎ خواهید بشناسید، بشنوید از بمب گذاری ۳۱ شهریور ۱۳۸۹ همزمان با رژه نیروهای نیروهای مسلح در مهاباد که ۱۲ نفر شهید شدند، فاجعه تیرماه ۱۳۵۸ مریوان و سر بریدن ۲۵ نفر از بومی ‌های منطقه، محاصره سیروان سنندج در ۲۵ اسفند ۱۳۶۰ و شهادت اهالی مظلوم، انفجار بمب در میدان عشرت آباد تهران سال ۱۳۶۰ و اتفاقاتی نظیر آن در میدان امام (ره) در سال ۱۳۶۱و ... و ده‌ ها انفجاری که گروهک منافقین در کمتر از ۱۱ ماه ترور ۴۵۸۳ نفر را به عهده گرفت.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: فوت مرحومه  مهسا امینی ما را داغدار کرد، اما جوانان عزیز شهادت آرمان علی وردی عزیز هم ما را داغدار کرد. شهادت علی نظری ملایری که دختر هشت ماهه ‌اش برای همیشه یتیم شد نیز ما را داغدار کرد. یتیم شدن آرتین چهار ساله هم داغی سنگین بر دلمان نهاد.

وی در ادامه گفت: عده‌ای از رفراندوم سخن می گویند، انقلاب ما اولین و تا این لحظه آخرین انقلابی است که رفراندوم گذاشت و مردم نظر دادند؛ آمریکا و فرانسه هم یک بار زیر بار رفراندوم بروند. ما که یک بار برادری خود را با ۹۸ درصد آراء به بالا به اثبات رساندیم، شما هم یک بار این کار را انجام دهید.

آزادی خواه با بیان اینکه داغ یتیم شدن آرتین چهار ساله برای ما داغی سنگین است، گفت: لعنت بر ترور! لعنت بر تروریست! نفرین و صدها نفرین بر حامیان تروریسم. هزاران لعن و عذاب بر آشوب و ناامنی و خشونت، لعنت بر منافقین. مرگ و نفرین بر آن دولتی که سیاستش استفاده ابزاری از زن و گرفتن حق زندگی از مردم و سلب آزادی از انسان است. در نهایت سلام و درود خدا بر غرشگر شجاع و مبارز با ترور و تروریسم، حاج قاسم سلیمانی.

ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها