تذکر ویژه نماینده مجلس به وزیر آموزش و پرورش | گلایه نمایندگان از گرانی قبض‌های تلفن ثابت

کد خبر: 1184909

نماینده مردم نوشهر در مجلس خطاب به وزیر نیرو نسبت به عدم اقدام برای جلوگیری از سیل‌های ویرانگر در حوزه انتخابیه خود تذکر داد.

تذکر ویژه نماینده مجلس به وزیر آموزش و پرورش | گلایه نمایندگان از گرانی قبض‌های تلفن ثابت

نماینده مردم نوشهر در مجلس خطاب به وزیر نیرو نسبت به عدم اقدام برای جلوگیری از سیل‌های ویرانگر در حوزه انتخابیه خود تذکر داد.

محمدعلی محسنی بندپی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه‌شنبه 17 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: در ابتدا از ملت همیشه در صحنه ایران که حماسه دیگر در روز مبارزه با استکبار جهانی خلق کردند، همچنین دلاورمردان سپاه پاسداران و وزارت دفاع و پشتیبانی بابت پرتاب موفقیت آمیز موشک ماهواره‌بر قائم 100 و شلیک موشک باور 373 قدردانی و تشکر می‌کنم.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در هفته مازندران هستیم و این هفته را به همه مردم ولایتمدار دیار سبز علویان تبریک عرض می‌کنم، همچنین از حضور وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار محترم و سایر مدیران استانی و شهرستانی و مردم فهیم منطقه کجور که در مراسم باشکوه 13 آبان ماه امسال شرکت داشته‌اند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی در تذکر به وزرای کشور، جهاد کشاورزی و نیرو افزود: چرا باران‌های الهی که نعمت و فرصت برای کشور است تبدیل به ترس برای مردم منطقه شده است و سیل‌های مکرر خواب و آرامش را از دیدگان مردم گرفته است.

محسنی بندپی در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: چرا نیروهای سازمان آموزش و پرورش به ویژه نیروهای پیش دبستانی که همیشه نگران و مضطرب تثبیت وضعیت شغلی خود هستند اقدامی صورت نمی‌گیرد./خانه ملت

 تذکر نمایندگان به وزیر ارتباطات درباره اضافه شدن چندین هزار تومان آبونمان به قبض‌های تلفن ثابت

عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر نمایندگان به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره لزوم رسیدگی به اضافه شدن چندین هزار تومان آبونمان به قبض‌های تلفن ثابت، را قارئت کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، سیدمحسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر علنی امروز قوه مقننه تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

- تذکر سید سلمان ذاکر به وزیر راه و شهرسازی درخصوص ضرورت نوسازی ماشین آلات راهداری بخش های برفی ارومیه، تذکر وی به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درخصوص تامین زمین 300 هکتاری پارک علم و فناوری ارومیه

- تذکر سید البرز حسینی به وزیر آموزش و پرورش درخصوص لزوم رسیدگی به عدم توزیع مناسب کتب درسی در مناطق کشور به ویژه در مدارس شهرستان خدابنده

- تذکر ولی اسماعیلی به وزیر جهاد کشاورزی درخصوص ضرورت استمهال وام کشاورزان، عشایر، دامداران در منطقه مغان به توجه به خشکی 7 ساله اخیر، تذکر وی به وزیر جهاد کشاورزی درخصوص لزوم تامین نهاده های دامی برای دامداران و عشایر شهرستان گرمی

- تذکر مهدی روشنفکر به رئیس جمهور و وزیر کشور درخصوص لزوم تسریع در استقرار ادارات دولتی در شهرستان تازه تاسیس حوزه انتخابیه اش

- تذکر کمال حسین پور به رئیس جمهور و وزیر امور اقتصادی و دارایی درخصوص لزوم یافتن راهکار عملی برای جلوگیری از ادامه روند افزایش سرسام آور نرخ تورم، تذکر وی به وزیر ورزش و جوانان مبنی بر ضرورت توجه به مسائل ورشی و زیرساخت های لازم در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم

- تذکر بهروز محبی نجم آبادی به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درخصوص ضرورت توسعه زیرساخت های مخابراتی این شهر

- تذکر جبار کوچکی نژاد به وزیر کشور درخصوص لزوم آغاز طرح حمل و نقل ریلی شهر رشت، تذکر وی به رئیس جمهور درباره لزوم کنترل تورم و افزایش قیمت ها با توجه به نزدیکی به پایان سال، تذکر وی به وزیر آموزش و پرورش درخصوص ضرورت پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان

- تذکر جعفر قادری به رئیس جمهور و وزیر صمت درخصوص ضرورت برخورد منصفانه با متصرفین زمین های خلع ید شده در شهرک ها و نواحی صنعتی

- تذکر حسن نوروزی به رئیس جمهور درخصوص لزوم رسیدگی به قطع آب کشاورزی کانال محمدیه تهران به دشت اسلامشهر و ضرورت حل مشکل آب کشاورزی منطقه

- تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی به وزیر آموزش و پرورش درخصوص لزوم انجام آزمون مجدد ترمیم معدل با توجه به شرایط جدید و تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور 1402

- تذکر روح الله حضرت پور به وزیر بهداشت و درمان درخصوص لزوم رسیدگی به وضعیت بحران دارو در کشور

- تذکر علی علیزاده برمی به وزیر آموزش و پرورش درخصوص واریز سرانه مدارس

- تذکر علیزاده برمی نماینده دامغان به وزیر آموزش و پرورش؛ لزوم تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان.

- تذکر سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه به رئیس جمهور؛ ضرورت تخصیص 15 میلیارد بودجه برای محوطه سازی پارک علم و فناوری ارومیه.

- تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار و جمعی از نمایندگان به وزیر بهداشت و وزیر جهاد کشاورزی و وزیر صمت؛ لزوم نظارت بر عدم استفاده از جوش شیرین در خمیر نان در واحدهای نانوایی.

- تذکر روح الله حضرت پور طلائیه نماینده مردم ارومیه به وزیر اقتصاد؛ لزوم رسیدگی به عدم اعطای وام به مردم توسط بانک ها.

- تذکر محمدرضا احمدی نماینده مردم رشت و جمعی از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی؛ لزوم توجه به راه های مواصلاتی و روستایی کشور.

- تذکر بهروز محبی نجم آبادی نماینده سبزوار و جمعی از نمایندگان به وزیر اقتصاد؛ لزوم پرداخت تسهیلات خرد توسط بانک ها.

- تذکر سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر علوم؛ لزوم تاسیس دانشگاه شاهد در استان آذربایجان غربی.

- تذکر جبار کوچکی نژاد نماینده رشت و جمعی از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش؛ لزوم تامین معلم موردنیاز مدارس مخصوصا در دوره ابتدایی.

- تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار و جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور؛ لزوم تسریع در بررسی و تصویب تکالیف مندرج ماده 27 قانون مالیات بر ارزش افزوده عوارض سند به منظور رفع مشکلات مالی شهرداری ها و دهیاری‌های متاثر از آلایندگی.

- تذکر محمدرضا احمدی نماینده رشت و جمعی از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش؛ لزوم رسیدگی به فضای آموزشی مدارس کشور، سرانه آموزشی و کمبود امکانات و تجهیزات کمک آموزشی.

- تذکر جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت و جمعی از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش؛ لزوم تسریع در واریز سرانه مدارس.

- تذکر محمدرضا احمدی نماینده رشت و جمعی از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش؛ لزوم افزایش سرانه دانش آموزی، فضای آموزشی و مربیان پرورشی مدارس.

- تذکر محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مهریز به رئیس جمهور؛ لزوم پاسخگویی دستگاه های اجرایی کشور به مطالبات و درخواست های مردمی.

- تذکر سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ لزوم رسیدگی به اضافه شدن چندین هزار تومان آبونمان به قبض های تلفن ثابت.

- تذکر جبار کوچکی نژاد نماینده رشت و جمعی از نمایندگان به وزیر صمت؛ لزوم نظارت بر بازار کالاهای اساسی مردم و جلوگیری از افزایش قیمت روزانه آن ها.

- تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و جمعی از نمایندگان به وزیر ارتباطات؛ لزوم رسیدگی به کیفیت و سرویس دهی پیام رسان های داخلی.

- تذکر احمد راستینه هفشجانی نماینده مردم شهرکرد و جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر نیرو؛ لزوم اصلاح مدیریت منابع آبی سد زاینده رود از مدیریت استانی به مدیریت ملی.

- تذکر مهرداد گودرزوند چگینی نماینده رودبار به وزیر راه؛ لزوم رسیدگی به وضعیت نامناسب راه ها و روکش آسفالت راه های فرعی حوزه انتخابیه.

- تذکر محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مهریز به رئیس جمهور؛ لزوم چاره اندیشی در خصوص استقلال مالی و امنیت شغلی ناظران فنی، بهداشتی و کیفی شاغل در واحدهای تولیدی.

- تذکر جبار کوچکی نژاد نماینده رشت و جمعی از نمایندگان به وزیر دفاع؛ لزوم ساخت پادگان آموزشی برای استان گیلان

- تذکر امانقلیچ شادمهر نماینده گنبدکاووس و جمعی از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش؛ لزوم تعیین تکلیف 477 نفر نیروی فرهنگی خرید آموزش استان گلستان.

- تذکر احمد راستینه هفشجانی نماینده شهرکرد و جمعی از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی؛ لزوم تسریع در پرداخت بهام دام خریداری شده از دامداران در طرح تنظیم بازار.

- تذکر محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مهریز به رئیس جمهور؛ لزوم برنامه ریزی برای کاهش پدیده طلاق در جامعه.

- تذکر مهرداد گودرزوند چگینی نماینده رودبار به وزیر ورزش و جوانان؛ لزوم تکمیل و رفع نواقص ورزشگاه رستم آباد شهرستان رودبار.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها