گفت‌وگوی رو‌در‌روی اژه‌ای ‌با دانشجویان دانشگاه بیرجند

کد خبر: 1185261

رئیس قوه قضائیه در نخستین برنامه از سفر استانی خود به خراسان جنوبی در دانشگاه بیرجند حاضر شد تا با دانشجویان و جوانان به گفت‌وگو و تبادل نظر بپردازد.

 گفت‌وگوی رو‌در‌روی اژه‌ای ‌با دانشجویان دانشگاه بیرجند

 ‌حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای‌ امروز پنجشنبه‌‌ در نخستین برنامه از سفر استانی خود به خراسان جنوبی در دانشگاه بیرجند حاضر شد تا با دانشجویان و جوانان به گفت‌وگو و تبادل نظر بپردازد.

رئیس قوه قضائیه طی حدود 16 ماه اخیر که تصدی ریاست عدلیه را برعهده دارد، چندین نشست هم‌اندیشی را با اقشار مختلف مردمی و نخبگانی کشور برگزار کرده است.

هجدهم مهرماه سال جاری، رئیس دستگاه قضا طی سخنانی در جلسه شورای عالی قوه قضائیه، برای استماع مطالب و نقطه‌نظرات هر فرد، گروه و جریانی که دارای ابهام، سؤال، انتقاد و اعتراض است، اعلام آمادگی کرده و گفته بود: خطاب به همه جریان‌ها، گروه‌ها، جناح‌های سیاسی، دسته‌جات و افرادی از عموم مردم که دارای ابهام، سؤال، انتقاد و اعتراض هستند، اعلام می‌کنم که آمادگی استماع نقطه‌نظرات و پیشنهادات و انتقادات آنها از طریق گفت‌وگو را دارم و قطعاً چنانچه اشتباه و ضعفی از ناحیه ما وجود داشته باشد از نقطه‌نظرات ارائه شده در راستای رفع آنها استفاده می‌کنیم و هیچ ابایی از اصلاح و رفع ضعف نداریم.

این اولین گفتگوی رو در رو و بدون واسطه روسای یکی از قوای سه گانه با دانشجویان پس از بروز اغتشاشات در کشور است.

گزارش در حال تکمیل

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها