سردار جوانی: مردم مشکلات معیشتی و اقتصادی دارند اما با اصل نظام مشکلی ندارند

کد خبر: 1185396

سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه مردم مشکلات معیشتی و اقتصادی دارند اما با اصل نظام مشکلی ندارند و بالای ۹۰درصد مردم طرفدار حفظ این نظام هستند، گفت: مسئولین برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی این ملت فهیم باید با جدیت بیشتری ورود کنند.

سردار جوانی: مردم مشکلات معیشتی و اقتصادی دارند اما با اصل نظام مشکلی ندارند

سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه مردم مشکلات معیشتی و اقتصادی دارند اما با اصل نظام مشکلی ندارند و بالای ۹۰درصد مردم طرفدار حفظ این نظام هستند، گفت: مسئولین برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی این ملت فهیم باید با جدیت بیشتری ورود کنند.

سردار جوانی با بیان اینکه دشمن درصدد تبدیل نارضایتی‌ها به اغتشاشات و زمینه‌سازی برای سوریه‌سازی ایران است ، گفت: روحانیون پیشگامان عرصه «جهاد تبیین» هستند.

سردار یدالله جوانی، در ارتباط زنده تصویری با طلاب و روحانیون بسیجی از طریق فضای مجازی اظهار داشت: مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در چند نوبت به جهاد تبیین و اهمیت آن تاکید کرده اند و آن را وظیفه همگان خصوصا مسئولین و صاحبان تریبون دانسته اند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب، راه امیدآفرینی جهاد تبیین است، تصریح کرد: روحانیون پیشگامان عرصه جهاد تبیین هستند.

تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم

وی با بیان اینکه در مقابل دشمن باید سه اقدام پیشگیرانه، آفندی و پدآفندی انجام شود، افزود: حوادث اخیر نشان داد که ما ضعف ها و آسیب هایی را داشتیم، اما مهم این است که هرجا دشمن وارد شده، ما توانسته ایم همانند دوران جنگ تحمیلی، تهدید را به فرصت تبدیل کنیم به گونه ای که آسیب های ما به شکل گذشته نبوده که دشمن بخواهد اقدامی انجام دهد.

سردار جوانی با بیان اینکه جنگی که امروز از سوی دشمن علیه ما اعمال می‌شود یک جنگ ترکیبی یا جنگ هیبریدی با محوریت جنگ شناختی است که یک شاخه آن را که در این حوادث اخیر بصورت گسترده مشاهده کردیم، جنگ روایت‌ها بود، خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) فرمودند، دشمن برای مهرماه برنامه داشت، یعنی برای روزهای حساس بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، که البته به بهانه فوت خانم مهسا امینی، زودتر اقدام کرد.

دشمن درصدد تبدیل نارضایتی‌ها به اغتشاشات و زمینه‌سازی برای سوریه‌سازی ایران است

وی با بیان اینکه دشمن با استفاده از بسته‌های نارضایتی درصدد شکل دادن دوگانه مردم و حکومت، مردم و روحانیت و مردم و سپاه است، گفت: دشمن درصدد تبدیل نارضایتی‌ها به اغتشاشات و زمینه‌سازی برای سوریه‌سازی ایران است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه اتاق جنگ دشمن در کشورهای اروپایی و آمریکا راه‌اندازی شد و بعد این اتاق جنگ را به منطقه منتقل کرد و کشورهای منطقه مانند عربستان سعودی و امارات فعال شدند سپس خود رژیم صهیونیستی فعال شد، خاطرنشان کرد: رسانه‌هایی مانند اینستاگرام، سعودی اینترنشنال، منوتو، و امثالهم در حوادث اخیر به یک شبکه طراحی عملیات، هدایت، کنترل و مدیریت یک جنگ خیابانی در کشور تبدیل شدند و در تحریف، شبهه‌افکنی، شایعه‌سازی و ایجاد ترس و دلهره نقش بالایی داشتند.

تلاش دشمن در هجمه به ایران برای جبران شکست های در سوریه، عراق و یمن

وی با بیان اینکه دشمنان می‌خواستند شکست‌هایشان در سوریه، عراق و یمن را اینجا جبران کنند اما شکست خوردند و جای شکر الهی دارد چرا که هزینه و سرمایه‌ گذاری‌های بسیار گزافی کرده بودند، گفت: دشمن نقشه‌های بسیار خطرناک و عظیمی کشیده بود و بر روی مسائل داخلی، گروهک‌های تروریستی کومله و دموکرات، مسائل منطقه‌ای مانند آذربایجان و... حساب ویژه‌ای باز کرده بود.

سردار جوانی با اشاره به این مطلب که ملت شریف ایران با حضور گسترده در روز ۱۳ آبان که شبیه به یک معجزه بود تمامی نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد، گفت: با حرمت شکنی‌ها، تعرض‌ها و قبح‌ریزی هایی که اغتشاشگران انجام دادند، ملت فهیم ایران متوجه شد که شعار و هدف آنان چیزی جز مقابله با دین، تجزیه‌طلبی و مقابله با عوامل اقتدار کشور نیست.

مردم مشکلات معیشتی و اقتصادی دارند اما با اصل نظام مشکلی ندارند

وی با بیان اینکه مردم مشکلات معیشتی و اقتصادی دارند اما با اصل نظام مشکلی ندارند و بالای ۹۰درصد مردم طرفدار حفظ این نظام هستند، گفت: مسئولین برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی این ملت فهیم باید با جدیت بیشتری ورود کنند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه یکی از نگرانی‌های دشمن و عجله در راه‌اندازی حوادث اخیر، ترس از حل مشکلات معیشتی با هم‌افزایی قوای سه‌گانه بود، گفت: امروز جمهوری اسلامی در منطقه نفوذ راهبردی دارد و مقاومت یک قدرت توانمند در منطقه است و رژیم صهیونیستی در تنگنای راهبردی قرار دارد و به شدت مانند متحدین مستکبر خود، نگران آینده خود است و آمریکا و رژیم صهیونیستی یک روند رو به افول و زوال دارند و بزودی به انزوا و نابودی کشیده خواهند شد./ حوزه نیوز

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها