نماینده مجلس: با اغتشاشگران برخورد قاطع شود

کد خبر: 1185446

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: اعتراض مسالمت‌آمیز با اغتشاش و ایجاد ناآرامی در کشور تفاوت دارد و باید با افرادی که در کشور آشوب به پا می‌کنند، برخورد قاطع شود.

نماینده مجلس: با اغتشاشگران برخورد قاطع شود

مجتبی یوسفی با اشاره به اینکه مطالبات مردم با اغتشاش تفاوت اساسی دارد، اظهار داشت: در جمهوری اسلامی ایران بستر لازم برای بیان اعتراضات و مطالبات مردم وجود دارد و نظام جمهوری اسلامی هیچ منعی برای بیان مطالبات و اعتراضات مردم نگذاشته است.

وی بیان کرد: قاعدتاً بیان اعتراض باید در چارچوب قانون باشد و نباید افراد برای بیان اعتراض و مطالبات خود دست به اقدامات ساختارشکنانه بزنند یا آنکه اموال عمومی و بیت‌المال را مورد حمله و تخریب قرار دهند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اعتراض مسالمت‌آمیز با اغتشاش و ایجاد ناآرامی در کشور تفاوت دارد و باید با افرادی که در کشور آشوب به پا می‌کنند و اقدامات ساختارشکنانه انجام می‌دهند، برخورد قاطع شود.

یوسفی تاکید کرد: هیچ کسی مخالف بیان اعتراض مسالمت‌آمیز و قانونی مردم نیست و همین الان هم شاهدیم که همواره اصناف مختلف برای پیگیری مطالباتشان جلوی مجلس شورای اسلامی تجمع می‌کنند و صدایشان هم شنیده می‌شود و مطالباتشان پیگیری می‌شود.

وی اظهار داشت: این در حالی است که در این روزها شاهد بودیم که برخی از افراد کاملاً سازماندهی شده اموال عمومی را تخریب کردند، اقدامات ساختارشکنانه انجام دادند و حتی به برخی از افراد مظلوم حمله کرده و آنان را کشتند و یا مجروح کردند که این افراد حتماً باید پاسخگوی اقدامات بی پایه و اساس و ساختارشکنانه خود باشند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: البته مردم ما چندین بار به صحنه آمدند و به جهانیان نشان دادند که صف آنان از عده‌ای اغتشاشگر جداست و پایبند به نظام جمهوری اسلامی و ارزش‌های آن هستند.

مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها