حرکت بدون توپ دولت انگلیس برای حمایت از معاندین

کد خبر: 1185619

در همین روزها و به دنبال رسوایی افشای دو فایل صوتی از خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی در لندن، دولت انگلیس در حرکتی پوششی ایران را متهم کرد که چند روزنامه‌نگار مستقل در لندن را تهدید کرده است.

حرکت بدون توپ دولت انگلیس برای حمایت از معاندین

به گزارش سایت فردا، افشای فایل صوتی رعنا رحیم‌پور که در آن از توجه تلویزیون سعودی اینترنشنال بر احزاب تجزیه‌طلب ایران و تمرکزی حمایتی که ایران یکپارچه را تهدید می‌کند گفته، باعث بروز عناد تازه‌ای میان معاندین شده است. آنها که تا پیش از این هم هر یک با یک پرچم متفاوت علیه ایران نقشه کشیده و مدام با یکدیگر در حال بحث و جدال بودند اکنون بیش از همیشه دچار اختلاف شده‌اند.

درست در همین روزها و به دنبال رسوایی افشای دو فایل صوتی از خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی در لندن، دولت انگلیس در حرکتی پوششی ایران را متهم کرد که چند روزنامه‌نگار مستقل در لندن را تهدید کرده است.

جیمز کلورلی، وزیر خارجه انگلیس در توئیتى نوشت که کاردار ایران به این وزارتخانه احضار شده است تا اعتراض لندن بابت آنچه که «تهدید به مرگ» روزنامه‌نگاران مستقر در لندن خوانده شده به وی ابلاغ شود.

انگلیس با این اقدام سعی دارد فضا را وارونه جلوه داده و کسانی که شبانه‌روز علیه تمامیت ارضی ایران فعالیت می‌کنند را تطهیر کند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها