حسینی: دشمن با رفتار داعش‌مآبانه، ماهیت پلید خود را آشکار کرد

کد خبر: 1185657

معاون رئیس جمهور در امور مجلس با خانواده شهیدان بسیجی مدافع امنیت «علی‌اصغر بیگلو و روح‌الله عجمیان» که در جریان اغتشاشات اخیر استان البرز به شهادت نائل آمدند، دیدار و با آنان ابراز همدردی کرد.

 حسینی: دشمن با رفتار داعش‌مآبانه، ماهیت پلید خود را آشکار کرد

«سید محمد حسینی» معاون امور مجلس رئیس‌جمهور، صبح امروز شنبه به همراه استاندار البرز با حضور در منازل شهیدان بیگلو و عجمیان با ابلاغ سلام گرم و صمیمی رئیس‌جمهور به خانواده ایشان و با ابراز تأثر شدید از فقدان این عزیزان اظهار داشت: جوانان برومند کشورمان آگاهانه این مسیر را انتخاب کرده‌اند و ملت ایران به آنان و خانواده‌هایشان که چنین فرزندان برومند و با ایمانی را در دامان خود پرورش داده‌اند افتخار می‌کند و امنیت خود را مدیون ایثار و فداکاری آنان می‌دانند.

وی با بیان اینکه توطئه اخیر با همه فتنه‌های قبلی کاملا متفاوت بود گفت: اغتشاش‌گران در این حوادث به‌صورت کاملا برنامه‌ریزی به نهایت خشونت و بی‌رحمی به میدان آمده بودند و ناجوانمردانه هرکسی که در مقابل‌شان بود را به شهادت می‌رساندند اما جوانان و بسیجیان جان برکف کشورمان شجاعانه برای حفظ امنیت و آرامش خاطر مردم در صحنه حاضر شده و با نثار خون خود صحنه‌های زیبایی از ایثار را آفریدند.

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور با تجلیل از روحیه ایمان و توکل والدین شهیدان علی‌اصغر بیگلو و روح‌الله عجمیان گفت: به داشتن چنین خانواده‌هایی به خود می‌بالیم و قطعا این روحیه خار چشم دشمنان و همه اغتشاش‌گرانی است که سعی می‌کنند در ایمان و استقامت مردم تزلزل ایجاد کنند و بدون تردید تا زمانی که روحیه ایثار و فداکاری در جامعه زنده است دشمنان نمی‌توانند خدشه‌ای به کشورمان وارد کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: دشمنان در حوادث اخیر با دعوت به خشونت حداکثری و رفتار داعش‌مآبانه اغتشاش‌گران ماهیت پلید آنان را برای همگان آشکار کرد.

وی تاکید کرد: امروز دولت مسئولیت سنگینی در استمرار راه شهیدان عزیز،‌رسیدگی به خانواده آنان که عمدتا از اقشار ضعیف و متوسط جامعه هستند و نیز خدمت‌رسانی به مردم و گره‌گشایی از مشکلات اقتصادی مردم دارد و با همه توان در این مسیر گام بر می‌دارد.

در این دیدار والدین شهیدان علی‌اصغر بیگلو و روح‌الله عجمیان با ذکر خاطراتی از فرزندان شهید خود خواستار شناسایی و برخورد قاطع با برهم‌زنندگان امنیت جامعه شدند.

شهید علی‌اصغر بیگلو متولد سال 1381 دانشجوی رشته حسابداری بود که در اوایل اغتشاشات و در دهه آخر ماه صفر با اصابت تیر مستقیم به شهادت نائل آمد. مادر این شهید با ذکر روضه حضرت علی‌اصغر(ع) گفت: من در این مصیبت حضرت زینب(س) را الگوی خود قرار دادم و به سیدالشهدا(ع) گفتم علی‌اصغرم را به علی‌اصغرت هدیه می‌کنم و تا آخرین نفس، راه او را ادامه می‌دهم.

شهید روح‌الله عجمیان نیز در حالی که 27 سال سن داشت در هفته گذشته در منطقه بهشت سکینه توسط تعدادی از اغتشاش‌گران با ضربات چاقو به فیض شهادت رسید.

تسنیم

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها