واکنش میرتاج‌الدینی به قطعنامه ضدایرانی آمریکا و تروئیکای اروپا

کد خبر: 1185861

عضو فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی در مجلس راه مذاکره و گفتگو در حوزه هسته ای باز است اما غربی‌ها دست از زیاده خواهی بر نمی‌دارند، گفت: بر این اساس مقامات کشورهای غربی باید بدانند اگر منافع ایران تامین شود می توان پیشرفت داشت در غیر این صورت مردم ایران در مقابل زورگویی ها می ایستند.

واکنش میرتاج‌الدینی به قطعنامه ضدایرانی آمریکا و تروئیکای اروپا

سیدمحمدرضا میرتاج الدینی در رابطه با پشت پرده تدوین پیش نویس قطعنامه آمریکا و تروئیکای اروپا درباره همکاری ایران با آژانس، گفت: متاسفانه غربی ها بازی را از اول شروع کرده اند و می‌خواهند از طرق مختلف به کشورمان فشار وارد کنند.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این در حالیست که آمریکا و همپیمانانش این راه را قبلا رفته اند و هیچ نتیجه ای نگرفته اند لذا مجددا با شکست مواجه خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه راه مذاکره و گفتگو در حوزه هسته ای باز است اما غربی‌ها دست از زیاده خواهی بر نمی‌دارند، ادامه داد: بر این اساس مقامات کشورهای غربی باید بدانند اگر منافع ایران تامین شود می توان پیشرفت داشت در غیر این صورت مردم ایران در مقابل زورگویی ها می ایستند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه جمهوری اسلامی بیشترین همکاری را با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داشته است، افزود: در واقع گزارش های بازرسان این نهاد بین المللی نیز تایید کننده صلح آمیز بودن فعالیت های هسته ای ایران است.

عضو فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین هدف غربی ها از طرح این قطعنامه در شورای حکام با شکست مواجه خواهد شد./ خانه ملت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها