گلایه شدید 2 نماینده مجلس | عملکرد وزیر بهداشت مطلوب نیست

کد خبر: 1185953

نماینده مردم شادگان در مجلس گفت: متاسفانه وزیر بهداشت چندین بار برای تامین دستگاه های مختلف پزشکی حوزه انتخابیه قول دادند اما هیچ اتفاق مثبتی در این باره صورت نگرفت.

گلایه شدید 2 نماینده مجلس | عملکرد وزیر بهداشت مطلوب نیست

نماینده مردم شادگان در مجلس گفت: متاسفانه وزیر بهداشت چندین بار برای تامین دستگاه های مختلف پزشکی حوزه انتخابیه قول دادند اما هیچ اتفاق مثبتی در این باره صورت نگرفت.

مجید ناصری نژاد، به عملکرد نامطلوب وزارت بهداشت در تامین امکانات پزشکی حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و گفت: اقدامات خوبی در وضعیت بهداشت و درمان حوزه انتخابیه صورت گرفته است اما وزارت بهداشت دولت کارها به کندی پیش می رود و این توقع را داشتیم که روند احداث پروژه ها و امثالهم سریعتر پیش رود.

وی افزود: کارهای مهمی که باید در شادگان انجام شود احداث بیمارستان جایگزین شهید معرفی زاده است و مشکل ماده 23 و ردیف اعتباری آن هم برطرف شد لذا باید پای کار بیایند تا این پروژه ساخته شود چرا که نیاز جدی شهرستان است متاسفانه وزیر قبلی قول ساخت این بیمارستان را داده بودند اما عملیاتی نشد و وزیر فعلی هم چنین وعده ای را ندادند ولی تاکنون پایبند به این قول نبودند.

نماینده مردم شادگان در مجلس اظهار کرد: باید اعتبار مناسبی برای ساخت این بیمارستان اختصاص داده شود تا کلنگ آن به زمین زده شود و به صورت نمایشی نباشد.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: از عملکرد وزیر بهداشت ناراضی هستم چرا که چندین بار دستور دادند تا اقداماتی در خصوص تامین دستگاه های پزشکی در حوزه انتخابیه انجام گیرد اما هیچ اتفاقی صورت نپذیرفت.

ناصری نژاد عنوان کرد: مجوز احداث و راه اندازی دانشکده پرستاری شادگان اخذ شده است اما اتفاقی در خصوص جذب دانشجو صورت نگرفته است و تاکنون دانشجویی پذیرفته نشده و امیدواریم که تا بهمن ماه دانشجوی پرستاری در این دانشکده پذیرش شود./خانه ملت

وزیر بهداشت عملکرد قابل قبولی ندارد؛ کمبود دارو در اسفراین مشهود است

نماینده مردم اسفراین در مجلس گفت: متاسفانه عملکرد وزیر بهداشت غیرقابل دفاع است چرا که نتواسته مشکلات بهداشت و درمان را برطرف کند.

امان اله حسین پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از عملکرد وزارت بهداشت گفت: وزیر بهداشت باید قبل از اینکه مجلس او را استیضاح کند خودش استعفا دهد چرا که عملکرد رضایت بخشی ندارد.

وی افزود: وضعیت دارو در مملکت به شدت نابسامان است و متاسفانه قرص تولید داخل 600 درصد افزایش داشته است که اصلا قابل قبول نیست بالاخره وقتی نمی توانید وضعیت بازار را ساماندهی کنید باید استعفا دهید اما این ها آمند معاون وزیر بهداشت را برداشتند که بگویند وضعیت بهتر می شود.

این نماینده مردم عنوان کرد: وزیر بهداشت باید کمبود دارو را از ماه ها قبل پیش بینی می کرد اما این کار انجام نداد.

نماینده مردم اسفراین در مجلس بیان کرد: کمبود دارو در حوزه انتخابیه ام به شدت مشهود است و همچنین کمبود پزشک هم در این منطقه بیداد می کند و عدالت توزیع پزشک را هم رعایت نکرده است لذا باید یک جراحی در وزارت بهداشت صورت گیرد.

حسین پور گفت: در شهرستان اسفراین کمبود امکانات پزشکی مشهود است و با توجه به پیگیری های فراوان برای رفع این موضوعات اما متاسفانه وزارت بهداشت کار خاصی انجام نداده است./

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها