واکنش آقاتهرانی به دیدار رئیس جمهور فرانسه با علی نژاد

کد خبر: 1186043

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: همه افراد جامعه حق نقد و انتقاد دارند، اما انتقاد نباید به گونه‌ای باشد که به بیت‌المال تعرض شود.

واکنش آقاتهرانی به دیدار رئیس جمهور فرانسه با علی نژاد

حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی در واکنش به دیدار رئیس جمهور فرانسه با یکی از چهره‌های معاند ضد ایرانی و همراهان وی در حاشیه مجمع صلح پاریس، گفت: غربی‌ها هیچ گاه طرف ما نبودند و نخواهند بود.

وی بیان کرد: آنان همواره در طول تاریخ حامی تروریست‌ها بوده و خواهند بود. آنان هر کجا فتنه گری را ببینند، از فتنه‌گران حمایت می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما به هیچ وجه نباید در مذاکرات هسته‌ای به کشورهایی که از فتنه‌گران حمایت می‌کنند، اعتماد کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اروپا از آمریکا هم بدتر است، اظهار داشت: امام خمینی (ره) در زمانی که مطالبی درباره ضرورت عدم اعتماد به آمریکا مطرح فرمودند، گفتند که برخی از کشورهای اروپایی از آمریکا هم بدتر هستند. ما باید این موضوع را همیشه مدنظر داشته باشیم.

آقاتهرانی با بیان اینکه ما باید روی پای خودمان بایستیم و کشورمان را حفظ کنیم، گفت: ما خودمان انقلاب اسلامی را راه انداختیم و باید آن را حفظ کنیم. باید دشمنان جمهوری اسلامی ایران را به خوبی بشناسیم که اگر دشمن را نشناسیم، خطایی راهبردی است.

وی درباره برخورد با اغتشاشگران و کسانی که در جامعه ایجاد ناامنی کردند، تصریح کرد: همه افراد جامعه حق نقد و انتقاد دارند، اما انتقاد نباید به گونه‌ای باشد که به بیت‌المال تعرض شود و تخریب و ناامنی در جامعه به وجود آید، این کارها غلط است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قوه قضائیه باید در برخورد با این افراد مطابق با قانون عمل کند و ما از قوه قضائیه و سایر ارگان‌های ذیربط چیزی فراتر از قانون نمی‌خواهیم و همه باید به قانون عمل کنند.

مهر

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها