مخبر: هیچ خانواده‌ای نداریم که درآمد حداقلی را نداشته باشد

کد خبر: 1186380

معاون اول رئیس جمهور گفت: سال گذشته ۳۶۰ هزار میلیارد‌ تومان یارانه پرداخت کردیم ولی برخی مردم از این یارانه‌ها بهره نمی‌بردند‌ و این عادلانه نبود اما امروز با عالادنه‌سازی یارانه‌ها هیچ خانواده‌ای نداریم که درآمد حداقلی را نداشته باشد.

 مخبر: هیچ خانواده‌ای نداریم که درآمد حداقلی را نداشته باشد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، معاون اول رئیس‌جمهور ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله حسین نوری همدانی که در دفتر این مرجع تقلید شیعیان در قم انجام شد، با تشریح وضعیت کشور در مقطع آغاز به‌ کار دولت سیزدهم به تبیین اقدامات صورت گرفته برای اصلاح یارانه‌ها، تامین کالاهای اساسی، کاهش تورم، تولید مسکن، افزایش نرخ اشتغال‌، رونق اقتصادی و بهبود وضعیت معیشتی مردم پرداخت.

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به ظرفیت‌ها و امکانات کشور، گفت: سال گذشته ۳۶۰ هزار میلیارد‌ تومان یارانه پرداخت کردیم ولی برخی مردم از این یارانه‌ها بهره نمی‌بردند‌ و این عادلانه نبود.

مخبر ادامه داد: امروز با عالادنه‌سازی یارانه‌ها هیچ خانواده‌ای نداریم که درآمد حداقلی را نداشته باشد.

معاون اول رئیس‌جمهور تأکید کرد: در دولت تلاش می‌کنیم با افزایش سرانه‌ها، رونق سرمایه‌گذاری و همچنین توجه به اشتغال و مسکن به سرعت به جایگاه مناسب خودمان در منطقه و جهان برسیم.

مخبر‌ با ابلاغ سلام رئیس جمهور، از مراجع‌ عظام به‌عنوان سرمایه‌ معنوی نظام اسلامی یاد کرد و دعای خیر آنها را پشتوانه دولت مردمی دانست‌.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها