بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از پالایشگاه مهر خلیج‌فارس

کد خبر: 1186404

اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از روند احداث پالایشگاه مهر خلیج‌فارس بازدید کردند.

بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از پالایشگاه مهر خلیج‌فارس

اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با همراهی رضا مدرس معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، از روند احداث پالایشگاه مهر خلیج‌فارس در بندرعباس بازدید کردند.

این پروژه شامل خط لوله تامین خوراک به طول 388 کیلومتر و آبگیری اختصاصی با ظرفیت 200هزار مترمکعب در ساعت است؛ پالایش مهر خلیج‌فارس با تولید 13میلیون لیتر بنزین به سومین پالایشگاه بزرگ کشور تبدیل خواهد شد.

رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در این بازدید تاکید‌کرد: با تلاش‌هایی که صورت گرفته است در کشور به این توان رسیده‌ایم که همه نیازهای کشور را به دست مهندسان داخلی برطرف کنیم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در اقتصاد مقاومتی تاکید دارند که بر داشته‌های کشور تکیه کنیم و این امر در استان هرمزگان ملموس و قابل دیدن است.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید‌کرد: ما چه بخواهیم و چه نخواهیم دشمن تلاش می‌کند روی نیازهای ما دست بگذارد و از این طریق ما را به چالش بکشد بر همین اساس بایست تا می‌توانیم خود را به خودکفایی برسانیم.

رضایی کوچی عنوان‌کرد: در چند سال گذشته مخصوصا در  حوزه‌های عمرانی شاهد پیشرفت بسیاری در کشور بودیم و توانستیم با همراهی مهندسان ایرانی به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کنیم، در بسیاری از طرح‌ها قرارگاه خاتم الانبیا هم به لحاظ کمی و کیفی همراهی خوبی کرده است.

وی خاطرنشان‌کرد: امروز  در بحث میعانات گازی که کشور نیازمند بود به خودکفایی رسیدیم و نیاز داخل تامین شد و قادر هستیم حتی نیاز کشورهای همسایه را نیز تامین و برطرف کنیم.

تسنیم

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها