حسین شریعتمداری: باید حیله‌های دشمن را بشناسیم

کد خبر: 1186523

مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: پس از به کرسی نشستن اسلام ناب نظام سلطه در مقابل جمهوری اسلامی قرار گرفت چراکه منافع خود را در خطر دید.

حسین شریعتمداری: باید حیله‌های دشمن را بشناسیم

مدیرمسئول روزنامه کیهان گفت: پس از به کرسی نشستن اسلام ناب نظام سلطه در مقابل جمهوری اسلامی قرار گرفت چراکه منافع خود را در خطر دید.

حسین شریعتمداری امشب سه‌شنبه ۲۴ آبان‌ماه در سلسله نشست‌های بصیرتی که در نمازخانه مدرسه علمیه حقانی برگزار شد، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، اظهار کرد: اگر کسی بدون در دست داشتن نقشه راه در مسیری حرکت کند قطعا گمراه خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیش از انقلاب اسلامی، اسلام تنها در کتاب‌ها و ذهن افراد وجود داشت، مطرح کرد: امام خمینی(ره) ضمن غبارزدایی از این اسلام آن را بر مسند حکومت نشاند.

مدیر مسئول روزنامه کیهان ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز در این راستا از انقلاب اسلامی به عنوان بعثت دوباره یاد کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ذات اسلام بر مبنای ظلم‌ستیزی است، عنوان کرد: اسلامی که نسبت به ظلم ستمگران بی‌تفاوت باشد اسلام ناب نیست و امام خمینی(ره) از آن به عنوان اسلام آمریکایی یاد کرده است.

شریعتمداری اضافه کرد: پس از به کرسی نشستن اسلام ناب نظام سلطه در مقابل جمهوری اسلامی قرار گرفت چراکه منافع خود را در خطر دید.

وی با بیان اینکه ایران و آمریکا در ماهیت با یکدیگر مشکل دارند، خاطرنشان کرد: این درگیری ایران و آمریکا در دوحالت به پایان خواهد رسید که نخستین راه آن این است که حکومت ایران از اسلام دست بکشد.

مدیر مسئول روزنامه کیهان اضافه کرد: دومین راهکار این است که آمریکا از نظام سلطه‌گری کناره‌گیری کند و به قول امام راحل(ره) آمریکا از خر شیطان پیاده شود.

وی با اشاره به اینکه درنتیجه درگیری با نظام سلطه همچنان ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: نخستین درگیری علنی با آمریکا دوران جنگ تحمیلی بود که تمام کشورهای سلطه‌گر ریز و درشت در مقابل جمهوری اسلامی قرار داشتند.

شریعتمداری افزود: در شرایط فعلی باید زمان شاه را با انقلاب اسلامی مقایسه کنیم، چراکه با این مقایسه بسیاری از حقایق روشن خواهد شد.

وی ادامه داد: در زمان جنگ حتی یک اسلحه نیز به ایران فروخته نمی‌شد اما امروز تمام خاک این کشورها زیر برد موشک‌های نقطه زن جمهوری اسلامی است.

مدیرمسئول روزنامه کیهان با بیان اینکه در زمان شاه آمریکا در تصمیم‌گیری‌های ایران دخالت می‌کرد، یادآور شد: اما درحال حاضر به اذعان خود این افراد فعالیت‌های ایران در انتخابات آمریکا نیز تاثیرگذار است.

وی با اشاره به اینکه باید حیله‌های دشمن را بشناسیم، بیان کرد: در ادامه نیز باید اهرم‌های توطعه دشمن را تجزیه و تحلیل کنیم.

شریعتمداری ادامه داد: در عرصه اغتشاشات اخیر شاهد هستیم تمام جریاناتی که با یکدیگر اختلاف نظر دارند در مقابل انقلاب اسلامی ائتلاف تشکیل داده‌اند و به دنبال ضربه زدن به نظام هستند.

وی با بیان اینکه تابلوی این ائتلاف دروغی بیش نیست، ابراز کرد: دشمن همواره به دنبال اقلیت نشان‌دادن حامیان انقلاب اسلامی است چراکه اگر بتواند این اقلیت را به اثبات برساند، دیگر خود انقلابیون نیز در دفاع از انقلاب خیزش نمی‌کنند./ایسنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها