فیلم هولناک از لحظه حمله تروریستی در ایذه | ۴ شهید و ۵ زخمی | دو گروه موتوری در ایذه مردم و نیروهای امنیتی را به رگبار بستند +اسامی شهدا

کد خبر: 1186736

یک منبع آگاه امنیتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس: تعدادی افراد ناشناس امشب به سمت مردم و ماموران پلیس در شهر ایذه تیراندازی کردند.

فیلم هولناک از لحظه حمله تروریستی در ایذه | ۴ شهید و ۵ زخمی | دو گروه موتوری در ایذه مردم و نیروهای امنیتی را به رگبار بستند +اسامی شهدا

تعدادی افراد ناشناس امشب به سمت مردم و پلیس در شهر ایذه تیراندازی کردند که منجر به شهادت ۴ تن شد.

یک منبع آگاه امنیتی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: تعدادی افراد ناشناس امشب به سمت مردم و ماموران نیروی انتظامی در شهر ایذه تیراندازی کردند.

وی ادامه داد: چند تن از مردم و پلیس در این حادثه تروریستی زخمی یا شهید شدند.

این منبع آگاه از شهادت ۴ تن و زخمی شدن ۶ نفر در این حادثه خبر می‌دهد. مهاجمان با اسلحه کلاشینکف به سمت مردم رگبار بسته‌اند.

به گزارش دانا، آمار اولیه قربانیان عملیات تروریستی در ایذه، ۴ شهید و ۵ زخمی بوده است.

یک منبع آگاه امنیتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: تعدادی افراد ناشناس امشب به سمت مردم و ماموران نیروی انتظامی در شهر ایذه تیراندازی کردند.

به گزارش جام جم تروریست‌ها دو متور سوار بوده اند./آخرین خبر

 در پی ورود یک تیم تروریستی به بازار مرکزی ایذه و تیراندازی به سمت مردم و بسیجیان تا این لحظه ۴ نفر شهید و ۱۰ نفر زخمی شده‌اند.

در پی ورود یک تیم تروریستی به بازار مرکزی ایذه و تیراندازی به سمت مردم و مأموران پلیس، تا این لحظه 5 نفر شهید و تعدادی هم شده‌اند.

تا این لحظه در این عملیات تروریستی یک کودک، یک پیرزن و دو مرد بین شهدا هستند.

گفته‌ می‌شود در جریان تجمعاتی که پس از فراخوان رسانه‌های ضدانقلاب برگزار شده بود، حوالی بازار ایذه، سرنشینان دو موتورسیکلت با نزدیک شدن به جمعیت، مردم و مأموران پلیس را به رگبار بستند و متواری شدند.

در حال حاضر محدوده وقوع این حادثه و همچنین اطراف مراکز درمانی که مجروحان به آنجا منتقل شده‌اند با ازدحام جمعیت روبه‌رو است.

حیاتی معاون امنیتی استاندار خوزستان گفت: متأسفانه رأس ساعت 17:30 راکبان دو موتورسیکلت در حرکتی تروریستی به سمت مأموران و مردم شلیک کردند که تاکنون 5 نفر از شهروندان شهید شدند و 10 نفر از جمله چند مأمور مجروح شده‌اند.

وی ادامه داد: تلاش برای شناسایی و دستگیری عاملان این حمله ادامه دارد. در حال حاضر وضعیت در شهر ایذه امن است.

حیاتی اضافه کرد: جلسه شورای تأمین به ریاست استاندار خوزستان برای بررسی وضعیت تشکیل شده و شناسایی و بازداشت عاملان این حمله تروریستی در دستور کار است.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان با بیان اینکه در این حادثه 5 نفر شامل‌ یک دختر خردسال، یک مرد و 3 زن به شهادت رسیدند و 10 نفر مجروح شده‌اند، خاطرنشان کرد: و حال تعدادی از آن‌ها وخیم است،

در جریان ناآرامی‌های عصر امروز در شهرستان ایذه، عده‌ای از آشوبگران نیز با حمله به حوزه علمیه این شهر، آنجا را به آتش کشیدند.

دو گروه موتوری عناصر تروریستی در ایذه مردم و نیروهای امنیتی را به رگبار بستند

در این عملیات ۴ نفر شامل یک کودک یک پیرزن و دو مرد به شهادت رسیدند

 معاون امنیتی استانداری خوزستان: پنج نفر شهید و ۱۰ نفر در حمله تروریستی ایذه مجروح شدند

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان لحظاتی پیش اظهار کرد: ساعت ۱۷:۳۰ امروز راکبین دو دستگاه موتور سیکلت به مردم و حافظان با سلاح جنگی تیراندازی کردند.

متاسفانه در این حادثه پنج نفر شهید و ۱۰ نفر مجروح شدند. یک دختر خردسال، یک خانم و سه مرد وجود دارد.

معاون امنیتی استانداری خوزستان: پنج نفر شهید و ۱۰ نفر در حمله تروریستی ایذه مجروح شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، ولی الله حیاتی معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان لحظاتی پیش اظهار کرد: ساعت ۱۷:۳۰ امروز راکبین دو دستگاه موتور سیکلت به مردم و حافظان با سلاح جنگی تیراندازی کردند.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه پنج نفر شهید و ۱۰ نفر مجروح شدند. یک دختر خردسال، یک خانم و سه مرد وجود دارد.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: حال برخی از مصدومین وخیم اعلام شده است و اقدامات لازم جهت شناسایی دستگیری تروریست‌ها در حال انجام است.

وی ادامه داد: در حال حاضر جلسه شورای تامین استان با حضور استاندار خوزستان در حال برگزاری است و امنیت در شهر ایذه برقرار است.

تصاویری از بیمارستان محل بستری مجروحان ایذه

درپی این حادثه تروریستی تاکنون ۱۰نفر مجروح شده و ‌خانواده‌های مجروحین در مقابل بیمارستان این شهر حضور یافته‌اند.

اسامی شهدای حادثه تروریستی ایذه

رضا شریعتی ۲۱ ساله، کیان نیک‌پور ۹ ساله، اشرف نیک‌پور ۴۵ ساله و دو آقای جوان مجهول‌الهویه از شهدای حادثه تروریستی ایذه هستند.

 علی مولایی ۲۳ ساله و علی محمدی ۶۰ ساله از مجروحان این حادثه به بیمارستان اهواز منتقل شده‌اند.

حال ۲ نفر از مجروحان حمله تروریستی ایذه وخیم است

معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان از وخیم بودن حال ۲ نفر از مجروحان حمله تروریستی ایذه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی الله حیاتی چهارشنبه شب در گفت‌وگویی رسانه‌ای در خصوص حادثه تروریستی شهرستان ایذه اظهار کرد: در حمله تروریستی ایذه تاکنون پنج نفر به شهادت رسیدند که در بین شهدا یک دختر خانم ۹ ساله وجود دارد.

وی افزود: همچنین ۱۰ نفر مصدوم شدند که دو نفر از مصدومان جزو نیروهای بسیج و دو نفر هم از نیروهای فراجا است.

حیاتی عنوان کرد: حال دو نفر از مصدومان وخیم گزارش شده است.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار خوزستان اظهار کرد: استاندار خوزستان هیئتی از شورای تأمین استان به شهرستان ایذه اعزام کرده است. همچنین کار دستگیری ضاربان در دستور کار شورای تأمین و نهادهای اطلاعاتی و انتظامی قرار دارد.

وخامت حال دو مدافع امنیت مجروح حادثه تروریستی ایذه

 

معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: حال دو نفر از نیروهای مدافع امنیتی که در حمله تروریستی خوزستان مجروح شدند، وخیم است.

 

به گزارش خبرنگار مهر، ولی‌الله حیاتی با اشاره به اینکه حادثه تروریستی ایذه تاکنون ۵ شهید و ۱۰ مجروح داشته است، گفت: تعدادی از مدافعان امنیت در این حمله مجروح شدند که حال یکی دو نفر وخیم است.

وی با اشاره به اینکه تلاش برای دستگیری ضاربان ادامه دارد، ابراز امیدواری کرد که در کوتاه ترین زمان ممکن ضاربان دستگیر شوند.

حجم ویدیو: 6.23M | مدت زمان ویدیو: 00:00:40 دانلود ویدیو
۶

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها