واکنش نمایندگان به حادثه تروریستی در ایذه

کد خبر: 1186864

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن حادثه تروریستی در ایذه، بر لزوم شناسایی و برخورد قاطع با عاملان این حادثه خونین تاکید کردند.

واکنش نمایندگان به حادثه تروریستی در ایذه

عصر روز گذشته ۲۵ آبان ماه در یک حمله تروریستی به بازار مرکزی ایذه مردم، نیروهای بسیج و محافظان امنیت مورد تیراندازی قرار گرفتند.  در این حمله تعدادی از مردم شهید و مجروح شدند که ساعتی پیش نیز یکی دیگر از مجروحان به خیل شهدا پیوست و تعداد شهدای این حادثه به ۷ نفر رسید و ۱۰ نفر مجروح شده اند.

شب گذشته محمدباقر قالیباف رییس مجلس با صدور پیامی تاکید کرد که «نهادهای امنیتی و انتظامی با قاطعیت به شناسایی آمران و عاملان این حادثه خونین اقدام نمایند و مراکز درمانی به وضعیت مجروحان و مصدومان با تمام توان خویش  اقدام کنند.»

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز با انتشار مطالبی در صفحات شخصی خود در توییتر به این حادثه تروریستی واکنش نشان دادند که در زیر می خوانید:

محمد صفایی نماینده گناباد:

«اینک که نظام سلطه از درگیری رودررو با ایران اسلامی، مأیوس است. بار دیگر مزدوران بی جیره مواجب، خود را اجیر نمود، که مردم و مدافعان امنیت را در ایذه و اصفهان به خاک و خون بکشند.»

سید نظام موسوی نماینده تهران:

«حوادث ایذه و اصفهان و حمله مسلحانه به مردم و حافظان امنیت نشانه شکست دشمنان نظام و ناامیدی آنها از همراه سازی مردم است. ‌اما این موضوع چیزی از مسئولیت نهادهای امنیتی، انتظامی و قضایی کم نمی کند.

انتظار مردم شناسایی سریع تروریستها و برخورد قاطع با تمامی شبکه شورش تروریستی است.»

روح الله متفکر آزاد نماینده تبریز:

«اغتشاش بستر تروریسم را فراهم می‌کند و هزینه این جنایت را ملت ایران می‌پردازند.

‌دیروز شیراز، امروز ⁧ایذه⁩ و فردا هر شهری می‌تواند هدف تروریست‌ها باشد،

‌آمران و عاملان این واقعه تروریستی همان‌هایی هستند که ایران را آرام نمی‌خواهند.»

احمد نادری نماینده تهران:

«تا دیروز مدعی بودند که کار خودشونه و امروز از شادی و هیجان در پوست خود نمی‌گنجند!

‌تکرار کلیدواژه کار خودشونه، برای عادی‌سازی ترور و خشونتی بود که امروز از آن لذت می‌برند.

‌حاشا که ذره‌ای به ایران و ایرانی دلبستگی داشته باشند.»

جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت:

«بعد از جدا شدن مردم و معترضین از بدنه آشوبگر و ریزش شدید بدنه اجتماعی آشوبگران، منافقین در حال تکرار رفتارهای وحشیانه ابتدای دهه ۶۰ خود هستند.

‌ترورهای کور، تهدید و ارعاب، اعمال خشونت عریان(آنجایی که بتوانند) و سوء استفاده از هیجان و عدم آگاهی جوانان فریب‌خورده.»

ادامه دارد

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها