پایتخت بدون استاندار

کد خبر: 1187173

در اوضاع و احوالی که آلودگی هوا بیش از همیشه عرض‌اندام می‌کند و به‌تازگی نیز مشخص شده یک ابر متان نیز بر مردم تهران سایه افکنده و در شرایطی که التهابات سیاسی حاضر بودن تمام مسئولان در رده‌های مختلف را بیش از پیش ایجاب می‌کند اما کلانشهر تهران دو هفته است که استاندار ندارد.

پایتخت بدون استاندار

در این باره روزنامه صبح نو گزارش داده: تهران روزهای آلوده پاییزی خود را پشت سر می‌گذارد و جلسات اضطراری کمیته اضطرار آلودگی هوا بی‌نتیجه برگزار می‌شود، آلودگی‌های زیست‌محیطی در تهران به یک مورد ختم نمی‌شود. در روزهای اخیر هم ناسا در گزارشی از شناسایی یک ابر متان بر فراز جنوب شهر تهران خبر داد. اگرچه شهرداری تهران گزارش ناسا را دروغ خواند، اما به گفته برخی از کارشناسان محیط‌ زیست این ابر متان ناشی از پردازش غیراصولی پسماندهای پایتخت است.

در این بین مهدی پیرهادی، عضو شورای شهر تهران ضمن آنکه از رئیس‌جمهور خواسته هرچه سریعتر استاندار تهران را مشخص کند، گفته: تهران به مدت دو هفته است که استاندار ندارد تا بتواند جلسه کمیته اضطرار برگزار کرد.

ناصر امانی دیگر عضو شورای شهر تهران نیز می‌گوید: متاسفانه برخی از اعتراض به جای مردم سو استفاده کرده و شهر را با برخی اقدامات اشتباه و ناصواب که تنها به عوامل عمومی آسیب زده و حقوق شهروندان تهرانی زیرپا گذاشته می‌شود، سودی ندارد، به آشوب کشیده‌اند و در این بین استانداری تهران برای مدیریت شرایط باید وارد عمل بشود و با همکاری سایر ارگان‌ها آرامش را به شهر برگرداند که متاسفانه شاهد هستیم که این نقصان، به مدیریت استان و مقابله با اغتشاشات نیز صدمه زده است و رییس جمهور باید برای شهری 13 میلیون نفری هرچه زودتر استاندار انتخاب کند تا پایتخت هرچه‌زودتر به ثبات، امنیت و آرامش برسد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها