انبارلویی: عده‌ای با دروغ و جعل روایت در اغتشاشات نقش داشتند

کد خبر: 1187353

محمد کاظم انبارلویی گفت: عده‌ای با دروغ، تحریک و جعل روایت در این قضایا نقش داشتند و عده‌ای هم فریب خوردند که رهبری هم فرمودند آنها را باید هدایت کرد اما با کسانی که مرتکب جرم و جنایت شدند باید مطابق قانون برخورد کرد.

انبارلویی: عده‌ای با دروغ و جعل روایت در اغتشاشات نقش داشتند

محمد کاظم انبارلویی فعال رسانه‌ای  در مورد حوادث و اغتشاشات اخیر گفت: شاهد جنگ نرم تمام عیار آمریکا علیه ملت ایران هستیم؛ در این جنگ منافقین و سلطنت طلبان به عنوان پیاده نظام دشمن عمل می‌کنند و چون در کف خیابان به اهدافشان نرسیده‌اند به خشونت، ترور و هرزگی رو آورده‌اند که ملت ایران با مقاومت وصف ناشدنی در برابر این شرارت ایستاده‌است.

وی اظهار کرد: طبیعی است عده‌ای برای تحقق این مساله از داخل کشور به آمریکایی ها کمک می‌کنند البته مردم و نیروهای امنیتی که در صف مبارزه با اینها ایستاده‌اند بخش زیادی از این توطئه را خنثی کردند و در آینده نیز انشاالله این آشوب‌ها به طور کامل خنثی خواهد شد.

انبارلویی با بیان اینکه کسانی که مرتکب قتل و غارت شده‌اند باید مجازات شوند، خاطر نشان کرد: این افراد در تور نیروهای امنیتی قراردارند و حکم قاتل هم مشخص است. از طرفی عده‌ای با دروغ، تحریک و جعل روایت در این قضایا نقش داشتند و عده‌ای هم فریب خوردند که رهبری هم فرمودند آنها را باید هدایت کرد اما با کسانی که مرتکب جرم و جنایت شدند باید مطابق قانون برخورد کرد.

فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها