باقری: اعتراض حق عمومی مردم است

کد خبر: 1187436

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: اعتراض حق عمومی مردم است و نمایندگان هیچگاه نسبت به معترضان موضع شدیدی نداشتند.

باقری: اعتراض حق عمومی مردم است

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: اعتراض حق عمومی مردم است و نمایندگان هیچگاه نسبت به معترضان موضع شدیدی نداشتند.

مهدی باقری با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی بارها موضع خود را نسبت به اغتشاشات اخیر اعلام کرده است، گفت: طبیعتا اعتراض حق عمومی مردم است و سازوکارهای قانونی این امر وجود دارد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هر چند برای اینکه مسیر قانونی اعتراض در کشور هموارتر شود، دولت و مجلس متفق القول هستند تمهیدات و تسهیلات بهتری را در آینده پیش بینی کنند.

وی با اشاره به اینکه طبیعتا صف معترض و اغتشاشگر از همدیگر جدا است، ادامه داد: آشوب، فتنه گری و همدستی با دشمنان کشور موضوعی است که مجلس و تمام نماینده ها نسبت به آن موضع جدی و انقلابی دارند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه رسانه های بیگانه درصدد سلب آرامش کشور بوده و نمی خواهند امنیت وجود داشته باشد، افزود: در واقع انها می خواهند با کشته سازی و ترورهای کور و همچنین حمله به نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و بسیج فضا را به گونه ای جلوه دهند در کشور امنیت وجود ندارد تا مردم احساس نگرانی کنند.

باقری گفت: قانون در مورد افراد محارب و مفسد فی الارض که خون مردم را می ریزند و جوانان را شهید می کنند، صراحت دارد لذا دفاع از اقتدار نظام، نیروی انتظامی و قوه قضائیه موضوعی است که تمام نمایندگان پیگیری می کنند تا آنها بتوانند ماموریت های خود را انجام دهند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی قوه مقننه افزود: مجلس شورای اسلامی از قوه قضائیه می خواهد با افرادی که جوانان را شهید کردند و زن و پیر و جوانان را در شیراز، اصفهان، مشهد و غیره مورد آسیب قرار دادند و به مال و جان مردم تجاوز می کنند، برخورد کند.

وی تصریح کرد: در این میان باید اذعان کرد برخی از رسانه های داخلی عامدانه یا سهوا ابزار دست دشمنان شدند و کاملا همسو با رسانه های بیگانه فضا را به گونه ای نمایش می دهند که اتحاد مردم، مسئولان، دولت و مجلس زیر سوال برود و حتی علی رغم صدرو بیانیه از سوی مجلس شورای اسلامی و اعلام موضع رسمی، با دروغ پراکنی طوری القاء کنند که نمایندگان درصدد آن هستند که با معترض ها برخورد تند صورت بگیرد و مطابق محارب ها برخورد شود.

باقری در این راستا، اظهار کرد: نمایندگان هیچگاه نسبت به معترضان چنین موضع شدید را نداشتند بلکه موضع نمایندگان نسبت به آشوبگران بود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: همچنین انتظار می رود همه رسانه ها مطالب را با دقت منتقل کنند و تلاش داشته باشند ناخواسته وارد بازی دشمن نشده و به ابزار دست آنها تبدیل نشوند.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر در ادامه، این ماجرا ادامه یابد قطعا این حق برای نمایندگان و مجلس محفوظ است که با افرادی که به اشاعه دروغ‌ می پردازد، برخورد و پیگیری قانونی انجام شود./خانه ملت

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها