خداحافظی زیدآبادی از عالم سیاست

کد خبر: 1187581

احمد زیدآبادی روزنامه نگار اصلاح‌طلب با انتشار مطلبی در کانال تلگرامی خود اعلام کرد به دلیل فحش‌ها و تهدید‌هایی که از سوی هواداران حامداسماعیلیون شنیده است از سیاست خداحافظی می‌کند.

خداحافظی زیدآبادی از  عالم سیاست

احمد زیدآبادی روزنامه نگار اصلاح‌طلب شب گذشته با انتشار یک پست تلگرامی از عرصه سیاست خداحافظی کرد.

زیدآبادی علت این اقدام را واکنش‌ها به مطلبی که خطاب به حامد اسماعیلیون یکی از لیدرهای اغتشاشات اخیر نوشته بود اعلام کرد. در بخشی از مطلبی که زیدآبادی خطاب به اسماعیلیون نوشته است آمده: «حامد اسماعیلیون، همسر و دختر نازنینش را در فاجعۀ ساقط کردن هواپیمای اوکراینی از دست داده است. تحمل چنین مصیبتی فوق طاقتِ بشری است...به آقای اسماعیلیون توصیه می‌کنم که با این حجم از خشم و کینه‌ای که به "حق" به دل گرفته، وارد سیاست نشود. همیشه به دوستانم توصیه کرده‌ام که از روی خشم کنش سیاسی انجام ندهند.»

زیدآبادی در بخش دیگری از مطلبی که به اسماعیلیون نوشته است وضعیت کشور را اینگونه توضیح داد: «اینجا مستعد به راه افتادن حمام خون است. راه خروج از این وضعیت، خشونت‌پرهیزی مطلق است. اسماعیلیون به عنوان کسی که بدترین مصیبت‌ را تحمل کرده است، می‌تواند بهترین منادی کنش خشونت‌پرهیز شود.»

این توصیه‌های زیدآبادی به اسماعیلیون اما به مذاق دوستان و هواداران اسماعیلیون خوش نیامد و زیدآبادی که خود سابقه محکومیت به فعالیت سیاسی علیه نظام را دارد به باد فحش و تهدید به تجاوز و ... گرفتند.

زید آبادی در بخشی از مطلب خداحافظی خود می‌نویسد: «از فحاشی چارپاداری تا تهدید به قتل و تجاوزِ جنسی، بخشی از واکنش افرادی بود که در فضای مجازی و غیرمجازی به حمایت از آقای اسماعیلیون نثارم کردند. من این صحنه را ترک می‌کنم، چون هیچ رگی در وجودم با آن سنخیت ندارد و با سرتاسرش بیگانه‌ام.»

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها